روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان - شماره 4702

به همت مدیریت شهری مهستان انجام گرفت؛

برگزاری دوره های مختلف آموزشی درمهستان


 مهستان – هدیه رنجبرکهن:
 معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مهستان درخصوص برگزاری سمینار فناوری هوش مصنوعی گفت: با توجه به اینکه نسل جدید برای پیشبرد اکثر کارها از فناوری جدید بهره می گیرد، لذا سعی معاونت فرهنگی شهرداری مهستان بر این است تا کارگاههای آموزشی رایگان را دراین زمینه و حوزه های دیگرعلمی، برای شهروندان علاقه مند برگزار نماید.
عابدین زاده اظهار داشت:کلید ارتباط با نسل جدید در همه حوزه ها هوش مصنوعی است و این  فناوری به مثابه یک مساحت تربیتی تلفیقی با یادگیری آموزش است.
وی افزود: با توجه به استقبال شهروندان در نظر داریم در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد، آموزش هوش مصنوعی با موضوعات تولید محتوای متنی، تجزیه و تحلیل کسب و کار، ساخت ویدئو و تولید تصویر را آموزش بدهیم.
*برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی هلال‌احمر*
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مهستان همچنین از برگزاری دوره های آموزشی هلال احمرو کمک های اولیه با هدف ارتقای دانش و توانایی امدادی شهروندان در فرهنگسرای مهستان باهمکاری سازمان هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ خبرداد .
عابدین زاده با حضور در محل آموزش ، ضمن نظارت مستقیم بر کیفیت آموزش دوره ها گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی کمک های اولیه در جهت ارتقای دانش و توانایی های امدادی شهروندان مهستانی تلاش نموده و این معاونت با هدف ارتقای سطح آموزش عمومی و بهبود فعالیت‌های امدادی خود، شرکت کنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و فنی آشنا شده و مهارت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های تخصصی را دریافت می کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه