روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ يکشنبه ۶ آبان - شماره 4701

دستان بلند ایران برای فراری دادن کرکس‌های متجاوز

ترقه بازی اسرائیل !

   مردم تهران در پاسخ به اینکه حمله رژیم صهیونیستی چه تاثیری بر روند زندگیشان داشته است برخی گفتند حتی از خواب هم بیدار نشدند، برخی در آرامش خوابیده بودند، برخی به پشت بام رفتند تا ببینند چه خبر است و اگر حمله ای است آن را از نزدیک نظاره گر باشند و ....  سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور دیروز توانست حملات رژیم صهیونیستی را دفع کند. البته طبق اعلام قرارگاه پدافند هوایی، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که این ابعاد در دست بررسی است. طبق تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که عمدتاً مربوط به تهران بود؛ سامانه‌های پدافند هوایی توانستند تهدیدات ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی را دفع کند.
ساعتی پس از این تجاوزات که واکنش چند مرتبه سامانه‌های پدافندی را برانگیخت؛ قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ «وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.»
آنچه در تجاوز بامداد دیروز رژیم صهیونیستی اهمیت دارد این است که سامانه‌های بومی پدافند هوایی توانست تهدیدات را رفع کنند. البته همانگونه که در اطلاعیه مذکور نیز آمده؛ «آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که این ابعاد در دست بررسی است.»

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه