روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ آبان - شماره 4699

اقدامات مدیریت شهری هشتگرد درهفته پایانی مهرماه

احداث «جاده سلامتی» از میدان جهاد تا میدان امام حسین علیه السلام وبلعکس

ساوجبلاغ – سیروس رنجبرکهن:  مدیریت شهری هشتگرد مهندس علیرضا کیان گفت: با هدف فضاسازی محیطی و گسترش فضای ورزشی، جاده سلامتی در مسیر میدان جهاد تا میدان امام حسین علیه السلام ، ایجاد می‌شود.
شهردار هشتگرد با این مطلب که طرح جاده سلامتی با هدف ترویج نشاط اجتماعی و خانوادگی در حوزه شهری در دست اقدام است ، افزود: باعث افتخار مدیریت شهری است که برای اوقات فراغت شهروندان بالاخص نوجوانان وعلاقمندان گام‌های مؤثر و مثبتی در سطح هشتگرد برداشته‌ایم.
اجرای طرح کوچه به کوچه درمحلات شهرهشتگرد
رامین عیسی بگلو معاونت خدمات شهری هشتگرد حسب دستورشهردار از اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر خبر داد.
معاونت خدمات شهرهشتگرد اعلام کرد: اجرای طرح تحول نگهداشت کوچه به کوچه موجب آراستگی و تمیزی معابر و همچنین افزایش روحیه و حس سرزندگی و نشاط در بین شهروندان نقش زیادی دارد، به همت عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری شهرداری هشتگرد  خدماتی چون رفت و روب و جارو و پاکسازی معابر و پیاده روها، لایروبی انهار، برچسب‌کنی و شست و شوی و نظافت تابلوها و جداره‌ها، زیر مخزنی‌ها و.... در محلات مختلف در حال   اجرایی شدن است .
مهندس علیرضا کیان طی تداوم رصد های میدانی نقطه به نقطه شهر، روند اجرای پروژه های توسعه محلات در حوزه عمران را به ویژه در محلات پایش شده  مورد بررسی قرار داد.
وی راهکارهای لازم  جهت تسریع در اتمام پروژه های توسعه محله ای را برای بهبود کیفیت زندگی و رفاه شهروندان  ارائه کرد.
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری هشتگرد با موضوع بررسی امکانات و برنامه ریزی مناسب جهت انجام عملیات هماهنگ در مقابله با بحران های احتمالی شهری در محل سالن جلسات دفتر شهردار و با حضور اعضای این ستاد و برخی از مدیران اجرایی شهرداری هشتگرد تشكیل شد .
مهندس علیرضا کیان شهردار هشتگرد در این نشست ضمن اشاره در خصوص اجرای دقیق مفاد دستورالعمل ابلاغی از سوی استانداری البرز بیان داشت : كار مدیریت بحران بر پایه مدیریت گروهی درون سازمانی و برون سازمانی استوار است و بحث آموزش شهروندی حائز اهمیت بوده و می بایست در راس برنامه های ستاد قرار گیرد.
وی عنوان کرد :اعلام آماده باش به کلیه نیرو‌های خدمات شهری ،شناسایی نقاط آسیب دیده، تلاش برای حل آن و با بررسی بحران‌های موجود در فصل سرما از قبیل:بارش سنگین برف و باران و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی، افت فشار گاز، وقوع زلزله، آبگرفتی شدید در مبادی ورودی و خروجی شهر بخشی از موارد مطرح شده شهردار هشتگرد بوده است. گفتنی است در این جلسه هر یك از مسئولین ، توضیحاتی را پیرامون اهمیت مدیریت بحران ارائه نموده و خواستار اجرا و اقدامات طبق دستورالعمل ابلاغی شدند .
جلسه شورای معاونین شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس علیرضا کیان شهردار و با حضور معاونین، مدیران با هدف پیگیری و تصویب مصوبات وهمچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری در دفتر شهردار برگزار شد.
تشکیل کمیته حفظ و صیانت از اموال شهرداری،نیاز سنجی جهت ساخت استخر رو باز در شهر هشتگرد،ساماندهی اموال شهرداری، پیگیری مجوز جهت ساخت پارکینگ طبقاتی در شهرهشتگرد،پیگیری مجوز جهت تکمیل ساختمان تجاری بلوار مدرس،نگاه ویژه مدیریت شهری به آیین نامه رفاهی پرسنل محترم شهرداری،خرید اقلام مورد نیاز سازمان آتش نشانی شهرداری هشتگرد از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بوده است.
در ادامه جلسه هر یک از مدیران و مسئولین واحد‌های مختلف شهرداری به ارائه گزارش عملکرد و بیان نقطه نظرات‌شان در حوزه مسئولیت خود پرداختند و راهکارهای لازم به منظور رفع موانع و مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مراسم گرامیداشت هفته خوشنویسی شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر علی حدادی نماینده مردم شریف شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی،مهندس کیان شهردار محترم شهر هشتگرد و جمعی از خوشنویسان شهرستان ساوجبلاغ در کانون خوشنویسان این شهرستان برگزار شد.
در پایان این مراسم از خوشنویسان برتر این شهرستان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه