روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ آبان - شماره 4699

با زیرساخت بانکی و الکترونیکی انجام شد؛

توزیع نزدیک به ۱۲ هزار تن گازمایع در آذربایجان شرقی

  لیلا پاشایی: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از توزیع نزدیک به 12 هزار تن گاز مایع با بهره مندی از زیرساخت بانکی و الکترونیکی از اول سال 1403 تا پایان شهریور ماه در این منطقه خبر داد.
ناصر راشدی با اشاره به لزوم توزیع الکترونیکی گاز مایع کلیه مصارف اعم از خانوارهای فاقد گاز طبیعی، صنایع و خودروهای دوگانه سوز ال پی جی اظهار کرد: با انجام نظارت و کنترل لازم و توزیع الکترونیکی طی شش ماه اول سال 1403 مصرف گاز مایع نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش داشته است. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان اهمیت ساماندهی توزیع گاز مایع با هدف شناسایی مصرف کنندگان واقعی افزود: در راستای صیانت از سرمایه ملی و بهبود نظام توزیع، همزمان با سطح کشور، گاز مایع مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی، صنایع و سایر مصارف به صورت الکترونیکی و با بهره مندی از زیرساخت بانکی و با ثبت نام در سامانه سدف https://newtejaratasan.niopdc.ir توزیع می گردد. وی خاطرنشان کرد: خودروهای دوگانه سوز گازمایع نیز می توانند با ثبت نام در سامانه اینترنتی https://irngv.mimt.gov.ir/ با زیرساخت بانکی، نسبت به دریافت گازمایع از عاملین توزیع اقدام کنند.
تامین سوخت بیش از ۳۴۳۰ پرواز
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی همچنین از سوخت رسانی بیش از ۳۴۳۰ پرواز در شش ماه اول سال 1403 خبر داد.
ناصر راشدی با اشاره به انجام پروازهای حج تمتع و اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: با افزایش دو درصدی پروازها از فرودگاه شهید مدنی تبریز در شش ماه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، سوخت نزدیک به 3430 پرواز تامین شده است.  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی افزود: یک میلیون و 300 هزار لیتر سوخت به 33 پرواز حجاج بیت الله الحرام و بیش از 219 هزار لیتر سوخت به 17 پرواز عتبات عالیات از مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز در سال 1403 سوخت رسانی شده است. 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه