روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان - شماره 4698

بازدید مدیر کل استاندارد و سرپرست گمرک استان چهارمحال و بختیاری از گروه کارخانجات تولیدی برفاب


   در آستانه روز ملی صادرات، مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد و مظاهر ربیعی سرپرست گمرک استان از گروه کارخانجات برفاب واقع در شهرکرد بازدید کردند. این بازدید در راستای ارتقای سطح تولیدات داخلی و همچنین تقویت صادرات محصولات ایرانی به بازارهای خارجی انجام شد.
در این بازدید، مدیرکل استاندارد استان با تاکید بر اهمیت رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی در فرآیند تولید، گفت که محصولات با کیفیت بالا می‌توانند به بهبود جایگاه ایران در بازارهای جهانی کمک کنند. او همچنین به اهمیت بررسی و کنترل کیفیت در مراحل مختلف تولید اشاره کرد و خواستار افزایش همکاری میان تولیدکنندگان و نهادهای نظارتی شد.
وی همچنین به ضرورت ایجاد بسترهای قانونی و تسهیل‌گر در راستای حمایت از صادرکنندگان اشاره داشت و خواستار هماهنگی بیشتر میان بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی شد.
عزت الله صابری مدیرعامل کارخانه برفاب نیز در این دیدار گزارشی از روند تولیدات و دستاوردهای این کارخانه ارائه کرد. او به برنامه‌های آتی برای توسعه خط تولید و افزایش صادرات محصولات اشاره کرد و گفت که این کارخانه به دنبال ورود به بازارهای جدید و تقویت حضور خود در بازارهای بین‌المللی است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه