روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان - شماره 4698

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:

با تفكر و نگاه بسیجی می توان به افزایش تولید نفت و گاز دست یافت


  مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تفکر و نگاه بسیجی را گره گشای امور و پیشرفت جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: در صنعت نفت می توان با این نوع تفکر و نگاه به افزایش تولید نفت و گاز دست یافت.
مهندس علیرضا هیهاوند که در جلسه نظارت ستادی مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب که با حضور سرهنگ حسن باقری فرمانده این مرکز و مدیران،روسای ستادی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و همچنین فرماندهان پایگاه‌ها و ارکان پایگاه مقاومت‌بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان سخن می‌گفت ایام حزن انگیز ترور و شهادت فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان را تسلیت گفت و اظهار داشت: می بایست به بسیج به عنوان یک فرهنگ و باور قلبی نگاه کرد و آن‌را در جامعه گسترش داد.
مهندس علیرضا هیهاوند افزود: برخی بسیج را به عنوان یک نیرو و نهاد امنیتی-نظامی می شناسند و می‌نگرند در حالی‌که ظرفیت بسیج فراتر از این نگاه و به عنوان یک فرهنگ در تمامی زمینه‌ها می‌بایست به کار گرفته شود تا اثربخشی آن بیشتر نمایان گردد.
وی گسترش روحیه بسیجی و جهادی را لازمه شتاب گیری حرکت قطار توسعه عنوان کرد و افزود: به عنوان مثال در صنعت نفت به عنوان مولد و لوکوموتیو پیشران اقتصاد و توسعه جامعه، کارها و خدمات بزرگ و ارزشمندی ارایه می‌گردد که در همین تفکر و نگاه بسیجی‌وار بودن و عمل کردن ریشه دارد و اگر این نگاه و تفکر نباشد چرخه این صنعت با کندی مواجه خواهد شد.
لازم به ذکر است در ابتدای مراسم کلیپی در خصوص گزارش عملکرد پایگاه مقاومت بسیج صنع نفت مسجدسلیمان جهت آشنایی حاضرین با اقدامات و خدمات ارایه شده این پایگاه پخش و ارایه گردید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه