روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۳۰ مهر - شماره 4697

با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی انجام شد:

بررسی شبکه برق انتقال و فوق توزیع شهرستان آبادان


 با حضور مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع این شهرستان بررسی شد.
این نشست در محل پست اصلی آبادن با حضور علی اسدی مدیرعامل و مدیران شرکت و جلیل مختار نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس برگزار شد.
در این نشست علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گزارشی از اقدامات انجام شده در تابستان سال جاری که منجر به عبور موفق از پیک مصرف بدون اعمال خاموشی به مشترکین شد و همچنین نیازهای شبکه برق استان بویژه در ناحیه جنوب و آبادان ارائه کرد.
علی اصغر خدامراد منگری معاون بهره‌برداری، سید مهرداد بلادی موسوی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات، احمدرضا بخشی معاون طرح و توسعه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز گزارش‌هایی از بهینه‌سازی و توسعه شبکه موجود و و طرح‌های در دست اقدام و برنامه‌ریزی شده برای عبور از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۴ ارائه کردند.
در این نشست سعید برادران معاون منابع انسانی گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، فرایند جذب و اقدامات صورت گرفته جهت افزایش نیروی انسانی و برنامه‌های انجام شده و پیش رو جهت رفاه حال همکاران ارایه کرد.
رضا جعفری مدیر ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز با ارایه گزارشی، اقدامات انجام شده در گذر از پیک ۱۴۰۳ و اقدامات در حال انجام برای تابستان آینده را به همراه انتظارات و نیازهای شبکه برق ناحیه جنوب تشریح کرد در ادامه جلیل مختار نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس با قدردانی از تامین برق پایدار در تابستان داغ آبادان، با توجه به شرایط دمایی این شهرستان و ظرفیت‌های موجود در منطقه، خواستار توسعه شبکه برق شد.
بررسی موانع و مشکلات اجرای پروژه‌های تعریف شده و چگونگی تامین نقدینگی مورد نیاز برای توسعه شبکه انتقال و و فوق توزیع شهرستان آبادان، از دیگر محورهای این نشست بوده است.
بازدید از دیسپاچینگ فوق توزیع ناحیه جنوب خوزستان که به تازگی وارد مدار شده و بازدید از پست‌های انتقال و فوق توزیع و گفت‌و‌گو با کارکنان بهره‌بردار از شبکه برق شهرستان، پایان بخش برنامه بررسی وضعیت شبکه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در آبادان بوده است

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه