روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۳۰ مهر - شماره 4697

با ثبت ۵ هزار و ۲۰۲ پیشنهاد محقق شد؛

تشدید مشارکت کارکنان در امور اجرایی شرکت گاز آذربایجان شرقی


  لیلا پاشایی : در ۶ ماهه نخست سال جاری کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با مشارکت در امور اجرایی، ۵ هزار و ۲۰۲ پیشنهاد در سامانه مکانیزه نظام پیشنهادات ثبت کردند.
سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت مطلوب کارکنان در امور اجرایی اظهار کرد: کارکنانی که در امور سازمان مشارکت دارند با انگیزه و تعهد بالاتری در اجرای امور محوله تلاش کرده و با بهره گیری از شیوه های نوین و راهکارهای تحولی، کیفیت فرآیندها را بهبود می بخشند.
فیروز خدایی افزود: در جلسات كميته هاي تخصصي نظام پيشنهادات از موارد بررسي شده، يك هزار و ۴۲ پيشنهاد در ۶ ماهه نخست سال به تصويب كميته مربوطه رسيده و ۵۸۴ مورد به عنوان پيشنهاد و راهكار مصوب در شركت اجرايي شده است.
سرپرست شرکت گاز آذربایجان شرقی سرانه پیشنهاد کارکنان را 2.68 اعلام و تصریح کرد: آمار مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادات مبین پیشرفت در این زمینه بوده و امید دارد با توجه به اهمیت نظام پیشنهادات به عنوان فرهنگی برای توسعه سازمانی، زمینه رشد سرانه پیشنهاد با همدلی و همکاری اجزاء مختلف شرکت ادامه داشته و گام های موثری در جهت نهادینه ساختن فرهنگ مدیریت مشارکتی با استفاده از ایده ها، افکار و خلاقیت کلیه کارکنان شرکت برداشته شود.
جذب بیش از ۱۶ هزار مشترک جدید گاز در آذربایجان شرقی
در ۶ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۱۶ هزار مشترک جدید به شمار مشترکین گاز استان آذربایجان شرقی افزوده شده و این شمار از مرز یک میلیون و ۸۱۹ هزار و ۸۵۶ مشترک گذر کرده است.
سرپرست شرکت گاز آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین روند گازرسانی در استان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری با اجرای ۲۵۱ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف و نصب حدود ۵ هزار  انشعاب گاز شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
فیروز خدایی افزود: هم اکنون گازرسانی در ۴۱ روستای استان با یک هزار و ۲۹۲ خانوار و اعتباری بالغ بر ۱۵۵۰۴۰۰ میلیون ریال در حال اجرا بوده و با روند مطلوبی تداوم دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما، پروژه های گازرسانی با شتاب در حال اجرا بوده تا قبل از برودت شدید هوا و بارش های زمستانی شاهد به ثمر رسیدن پروژه های گازرسانی باشیم.
سرپرست شرکت گاز استان با اشاره به آغاز سرما و لزوم صرفه جویی مشترکین، تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش تعداد مشترکین در سطح کشور و ناترازی تولید و مصرف گاز، پایداری توزیع گاز در استان، بیش از پیش نیازمند همیاری و همکاری مشترکین در مدیریت مصرف بوده و مردم می توانند با راهکارهای ساده ای نظیر تنظیم دمای محیط، بکارگیری وسایل کم مصرف گرمایشی، بکارگیری پوشش گرم و پوشش هر خانه یک اتاق گرم علاوه بر ایفای نقش موثر در پایداری شبکه گاز، شاهد کاهش چشمگیر هزینه های انرژی خانوار نیز باشند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه