روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر - شماره 4695

تعهد شرکت عمران مهستان به پیگیری مشکلات شهروندان در نشست‌های هفتگی


 ساوجبلاغ – هدیه رنجبرکهن: محسن زارعی، سرپرست شرکت عمران مهستان به همراه امیر قادری، عضو هیئت مدیره این شرکت، در دیدار چهره ‌به ‌چهره با شهروندان این شهر، به بررسی مشکلات و دغدغه‌های آنان پرداختند. این دیدار با هدف تقویت ارتباط مستقیم بین مدیران و مردم و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود کیفیت خدمات شهری برگزار شد.
تقویت ارتباطات مردمی و تلاش  برای بهبود وضعیت خدمات
این نشست در راستای تقویت ارتباطات مردمی و تلاش برای بهبود وضعیت خدمات و زیرساخت‌های شهری، با حضور تعدادی از مدیران این شرکت همراه بود، فرصتی را فراهم کرد تا شهروندان به صورت مستقیم مشکلات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود را با مسئولین شرکت عمران ‌ مطرح کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران مهستان، در این دیدار، محورهای مهمی همچون توسعه زیرساخت‌های شهری، بهبود کیفیت خدمات عمومی و چالش‌های مربوط به مسکن و امکانات رفاهی مورد بررسی قرار گرفت و شهروندان حاضردر این نشست با ابراز رضایت از فرصت گفت‌وگوی مستقیم با مدیران مربوطه ، مشکلات خود را مطرح و مسئولان شرکت عمران مهستان قول مساعد دادند که موضوعات و مشکلات مطرح شده را با دقت بررسی کرده و در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
شایان ذکر است که دیدارهای مردمی مدیران شرکت عمران مهستان هر سه‌شنبه برگزار می‌شود و بخشی از برنامه‌های منظم این شرکت برای ایجاد تعامل بیشتر با شهروندان و تحقق توسعه پایدار در این شهر به شمار می‌رود.

همکاری بین اداره کل تامین اجتماعی گلستان با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان
  مدیرکل تامین اجتماعی استان با موضوع همکاری متقابل و استفاده از پتانسیل های فرهنگی دو دستگاه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه گفتمان مباحث بیمه منعقد شد.مدیر کل کتابخانه های عمومی ️با تاکید بر اینکه سیاست اداره کل کتابخانه های عمومی استان ترویج کتاب و کتابخوانی میان اقشار مختلف جامعه است گفت: کتابخانه‌های عمومی استان آماده‌اند تا با ارایه منابع و امکانات آموزشی به کارکنان، خانواده آنان و مراجعین تأمین‌اجتماعی، در مسیر ارتقا سطح دانش و اطلاعات آنها گام بردارند.مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان ️با تاکید توسعه کتابخوانی لازمه بهبود کیفیت زندگی افراد است اظهار داشت: این همکاری فرصت مناسبی برای ارتقاء آگاهی‌های عمومی در زمینه خدمات تأمین‌اجتماعی و همچنین گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در میان جامعه هدف فراهم خواهد کرد.

پرداخت ۸۰ درصد مطالبات کلزا کاران به حساب کشاورزان استان گلستان
  روح اله مهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مجمع نمایندگان استان گلستان و شرکت بازرگانی دولتی ایران، ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات کلزا کاران استان پرداخت شد. پنجشنبه ۱۹ مهرماه مقدار ۳۲ درصد از مطالبات کلزاکارانی که تا ۲۱ شهریور ماه وجهی دریافت نکرده بودند،پرداخت شد.مهری افزود: تا کنون حدود ۸۰ درصد از طلب کلزاکارانی که متولی پرداخت بهاء کلزای آنان دولت شده بود، پرداخت شد. انشاله با پیگیری های مستمر مانده مطالبات کلزا کاران استان در اسرع وقت پرداخت خواهد شد .

با حضور نمایندگان سازمان‌ها
آمادگی شركت پخش برای بررسی عملكرد دیسپنسر جایگاه‌های سوخت
 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در پی انتشار فیلمی کوتاه درشبکه‌های اجتماعی با موضوع «معجزه پمپ بنزین‌های ایران»، با تأکید بر ناصحیح بودن اطلاعات ارائه شده در فیلم ذکر شده، نکات و توضیحاتی را ارائه می دهد.در پی انتشار فیلمی کوتاه درشبکه‌های اجتماعی با موضوع «معجزه پمپ بنزین‌های ایران»، با تأکید بر ناصحیح بودن اطلاعات ارائه شده در فیلم ذکر شده، نکات و توضیحات زیر ضروری به‌نظر می‌رسد: در فیلمی قدیمی که اخیرا در فضای مجازی بازنشر شده است، با یک ظرف غیر استاندارد میتر دیسپنسر مورد آزمایش قرار می‌گیرد که همین امر موضوع ناصحیح بودن این آزمایش را از پایه مورد سوال قرار می‌دهد.در فیلم منتشر شده در فضای مجازی، شخصی در یکی از پمپ‌بنزین‌ها اقدام به دریافت بنزین در یک بطری 1.5 لیتری می‌کند، در حالی که رقم 2.29 به عنوان حجم بنزین دریافتی، نمایش داده می‌شود؛ در حالی که براساس بازرسی‌های متعدد، امکان خطای 300 درصدی برای تلمبه‌هایی که دارای برچسب اعتباری سازمان ملی استاندارد و پلمب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هستند، وجود ندارد و به طور کامل تکذیب می‌شود. 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه