روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر - شماره 4694

عرضه روغن موتور داخلی با استانداردهای جهانی؛

جدیدترین محصول شرکت پالایش نفت تبریز رونمایی شد

   لیلا پاشایی: شرکت پالایش نفت تبریز از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد.
شرکت پالایش نفت تبریز در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو از جدیدترین محصول خود در حوزه روغن موتور با نام SN 5W30 رونمایی کرد.
در مراسم افتتاحیه این رویداد که با حضور مهندس غلامرضا باقری دیزج، مدیرعامل و نائب رئیس شرکت پالایش نفت تبریز و دکتر علیزاده نماینده ورزقان و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان کشوری و متخصصان صنعت خودرو ترتیب یافته بود، رونمایی و عرضه محصول جدید شرکت پالایش نفت تبریز با استقبال شایان توجه همراه شد.
شرکت پالایش نفت تبریز در راستای توسعه روزافزون بازار محصولات پرفروش و پرطرفدار خود در این رویداد بزرگ مبادرت به معرفی روغن موتور SN 5W30 کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز این محصول با استفاده از روغن پایه گروه ۳ و بهترین فرمولاسیون جهت استفاده در خودروهای نسل جدید طراحی شده است.
مهندس غلامرضا باقری دیزج، ویژگی های خاص تولید جدید شرکت پالایش نفت تبریز را برشمرد و از جمله به بهبود عملکرد موتور، افزایش عمر مفید قطعات، کاهش مصرف سوخت، سازگاری با استانداردهای زیست‌ محیطی و کاهش آلایندگی خودرو اشاره کرد.
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت تبریز، همچنین به تشریح جزئیات و امتیازات فنی این محصول جدید پرداخت و اظهار کرد: روغن موتور SN 5W30 با آخرین استانداردهای جهانی و مناسب برای موتورهای نوین طراحی شده است.
لازم به ذکر است رونمایی محصول جدید شرکت پالایش نفت تبریز با استقبال و تحسین جمع کثیری از بازدیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو همراه گردید.
خاطرنشان می سازد نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو، هر ساله برترین برندها و جدیدترین محصولات صنعت خودرو را معرفی می‌کند که به اذعان کارشناسان و متخصصان صنعت خودرو، فرصت مناسبی برای ارائه تولیدات جدید شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی پدید می آورد تا محصولات خود را عرضه و به نمایش بگذارند.‌
شرکت پالایش نفت تبریز با اختصاص یکی از بهترین غرفه های نمایشگاه مذکور، ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان، بازدیدکنندگان و متخصصان صنعت خودرو برقرار کرد و توانست نگاه ها را متوجه توانمندی ها و قابلیت های ممتاز خود در حوزه طراحی و عرضه روغن موتور ویژه برای استفاده نسل جدید خودروها کند.
پیشتر نیز روغن موتور آریا از سبد محصولات شرکت پالایش نفت تبریز به زنجیره فروش معرفی شده و توانسته بود در همان گام نخست عرضه و توزیع، اقبال و توجه بازار مصرف داخلی را کسب کند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه