روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر - شماره 4692

افتتاح پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج

 کرج – سیروس رنجبرکهن:شهردار کرج در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، ارتقا خدمات را در تأمین آرامش خاطر شهروندان موثر دانست.
مهرداد کیانی در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج، که با حضور فرماندار کرج، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، شهروندان و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای اخیر مقاومت، به اهمیت خدمات‌رسانی شهرداری در تمام مراحل زندگی شهروندان اشاره کرد و با تأکید بر نقش ویژه سازمان مدیریت آرامستان‌ها در تأمین آرامش خاطر شهروندان، از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف قدردانی کرد.
وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری در نقاط مختلف شهر، از برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز پیرامون ادامه عملیات بزرگراه شمالی سخن گفت.
 شهردار کرج در ادامه بر لزوم رعایت ویژه حقوق شهروندان در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج تأکید کرد و از زحمات مدیران و پرسنل این سازمان قدردانی کرد.
مسعود محمدی، رئیس شورای شهر کرج نیز در این مراسم بر اهمیت خدمات‌رسانی به خانواده‌های عزادار تأکید کرد و گفت: حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری نشان‌دهنده توجه ویژه به سازمان آرامستان‌ها است. این سازمان در ایام تعطیلات و شادی به خانواده‌های عزادار خدمات‌رسانی می‌کند که کار را برای کارکنان بسیار دشوار می‌سازد.
وی با اشاره به  افتتاح ساختمان پذیرش جدید در این مجموعه گفت: این ساختمان به تسهیل خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزادار کمک می‌کند چرا که در زمان غم و اندوه، ارائه خدمات مناسب می‌تواند تا حدودی بار روانی آن‌ها را کاهش دهد.
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج نیز در این مراسم با اشاره به اینکه آرامستان شهرداری کرج مقام اول را در کشور کسب کرده است، خاطرنشان کرد: مردم از این مجموعه رضایت دارند، شهروندانی که به اینجا مراجعه می‌کنند، داغ عزیزی دارند و خدمات‌رسانی بهتر از وظایف ما است.
محمودی‌نژاد با بیان اینکه ۳۳ هکتار از ۷۷ هکتار سازمان را فضای سبز تشکیل داده است، تصریح کرد: سازمان آرامستان‌ها به آب شرب شهری وصل نیست و از آب چاه استفاده می‌کند و دو استخر با ظرفیت ۹۰ هزار متر مکعب احداث شده است که از آب‌های سطحی در زمان بارندگی برای آبیاری فضای سبز مجموعه استفاده کنیم.
وی با اشاره به خرید ده دستگاه ون آمبولانس که بالغ‌بر ۱۸ میلیارد تومان برای خدمت‌رسانی به ناوگان سازمان اضافه گردیده، گفت: افتتاح ساختمان اداری پذیرش متوفیان با ۴۴۰ متر مربع فضای باغ انتظار برای استراحت در زمان کارهای اداری و با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال یکی از بهترین مجموعه پذیرش متوفیان کشور است.  شایان ذکر است در این مراسم از زحمات پرسنل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج که به درجه بازنشستگی نائل شدند با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
در پایان، مسئولین با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و مدد از این بزرگواران، پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج شامل راه اندازی چایخانه امام رضا(ع)، احداث ذخیره آب، بهسازی و تجهیز سالن تشریح، تکمیل فاز ۳ گذر بهشت، نوسازی ناوگان حمل متوفی و ساختمان جدید اداره پذیرش و متوفیات را به صورت رسمی افتتاح کردند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه