روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر - شماره 4689

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی مطرح کرد؛

رشد سالانه ۸ درصدی صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه


  سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی با تأکید بر اهتمام فعالان صنعت پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت بیان کرد: صنعت پتروشیمی با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، همسو با فرامین مقام معظم رهبری برای رشد ۸ درصدی در اقتصاد، سالانه ۸ درصد در طول برنامه هفتم توسعه رشد خواهد داشت.
به گزارش کائنات و به نقل از شانا، حسن عباس‌زاده در پیامی تصویری به هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز با تبریک برگزاری این رویداد به همه فعالان صنعت گفت: صنعت پتروشیمی در کنار مواهب طبیعی از جمله نفت و گاز که در کشور وجود دارد، رشد و رونق یافته است و همراه با توسعه صنعت پتروشیمی در کشور، دیگر صنایع، مشاوران و پیمانکاران نیز رشد و پیشرفت کرده‌اند.
وی افزود: ظرفیت نصب‌شده صنعت پتروشیمی در مرز سالانه ۱۰۰ میلیون تن است و امید داریم با تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت پتروشیمی که در برنامه هفتم توسعه آمده است و تلاش شرکت ملی صنایع پتروشیمی همسو با تحقق این اهداف، این رقم به مرز ۱۳۰ میلیون تن برسد.
سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد: از فعالان صنعت پتروشیمی درخواست می‌کنیم که برای سرمایه‌گذاری در این صنعت اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم فرامین مقام معظم رهبری به‌منظور رشد ۸ درصدی اقتصادی را محقق کنیم. با برنامه‌ریزی انجام‌شده این موضوع محقق خواهد شد و صنعت پتروشیمی سالانه ۸ درصد در طول برنامه هفتم توسعه رشد خواهد داشت.
عباس‌زاده با قدردانی از مجری برگزارکننده هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز در استان فارس بیان کرد: از بازدیدکنندگان این نمایشگاه قدردانی می‌کنم و امیدوارم غرفه‌های این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت پتروشیمی مورد استفاده بازدیدکنندگان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه