روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر - شماره 4688

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را گرامیداشت


 مجید منادی در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.  در این پیام آمده است:
نیروی انتظامی در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، سمبل شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است  امنیت عمومی را فراهم ساخته اند.
هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌مردان نیروی انتظامی است که خاضعانه  از امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان شریف ناجا تبریک عرض نموده و از خدمات بی‌دریغ و دلسوزانه آن‌ها در برقراری نظم و امنیت کشور صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

مصرف بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG استان چهارمحال‌وبختیاری
 جایگاه‌های CNG استان چهارمحال‌وبختیاری در ۶ ماه گذشته بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.
 به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در مدت مشابه سال گذشته این مصرف معادل ۵۰ میلیون مترمکعب بوده که کاهش ۱۶درصدی را نشان می‌دهد.  وی با اشاره به نقش مهم جایگاه‌های سوخت CNG در ارائه خدمات به مردم و به‌تبع نقش مهم شرکت گاز در تحویل گاز مصرفی به این جایگاه‌ها، افزود: علی‌رغم پراکندگی استقرار جایگاه‌های CNG در سطح استان، اما در راستای رضایت مردم و ذی‌نفعان به‌موقع گاز تحویل این جایگاه‌ها شده است.
وی درصد بالای ایمنی و بازدهی مطلوب سوخت؛ حذف رسوبات سرب از مواد حاصل از احتراق، هزینه تعمیر و نگهداری کمتر وسایل نقلیه گاز طبیعی نسبت به سایر وسایل نقلیه با سوخت فسیلی، کاهش گازهای گلخانه‌ای در مقایسه با وسایل نقلیه بنزینی به میزان ۸۰درصد و ارزان‌تر بودن آن نسبت به بنزین یا دیزل را از مزایای گاز CNG نام برد.

دیدار مدیر عامل شرکت آغاجاری
 با فرمانده انتظامی امیدیه
 همزمان با هفته ناجا مهندس تقی زاده با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه با سرهنگ رحیمی دیدار و گفتگو کرد.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در این دیدار که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و پاسداشت زحمات پرسنل خدوم ناجا در حفظ امنیت و آسایش جامعه،  برگزار شد از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان امیدیه قدردانی کرد. مهندس تقی زاده امنیت را از مولفه های اصلی پیشرفت یک جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با برقراری امنیت نقش مهمی در توسعه فعالیتهای اقتصادی ،فرهنگی واجتماعی ایفاد می نماید . مهندس جواد تقی زاده افزود : مجموعه خودم نیروی انتظامی همیشه پشتیبان نیروهای حراست شرکت بوده و این تعامل و همدلی موجب کاهش آسیب ها و امنیت بیشتر شده است. مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدامات شرکت عنوان کرد: در جهت ارتقا امنیت مناطق مشترک شهری و شرکتی پروژه نصب دوربین های حفاظت الکترونیک با ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد و تا کنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته که این موضوع نقش بسزایی در پایداری امنیت دارد. فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه ضمن تقدیر از همکاری های گسترده شرکت نفت و گاز آغاجاری در زمینه مسئولیت های اجتماعی و نقش شرکت در همکاری و تعامل در حوزه های فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم افزود :اولویت فراجا فراهم نمودن امنیت و آسایش برای مردم عزیز منطقه میباشد و خدمتگزاران آنها در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی جهت برقراری نظم و امنیت دریغ نخواهند کرد.سرهنگ علی رحیمی گفت:پلیس هوشمند و امنیت پایدار شعار امسال نیروی انتظامی است و در تلاش هستیم با تعامل و همدلی میان دستگاه های اجرایی ارائه خدمات الکترونیکی و پلیس هوشمند را ارتقا دهیم.

پروانه ساخت
درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره صادر شد
 مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:پروانه ساختمانی درمانگاه شبانکاره صادر شده و بزودی احداث این مرکز به پیمانکار واجد شرایط واگذار می شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با شهردار شبانکاره از صدور پروانه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره خبر داد.
دکتر اسماعیلی گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع موانع و جلوگیری از وقفه‌ در ساخت مرکز  درمانی شبانکاره پیگیری های لازم با شهرداری این شهر در خصوص صدور پروانه ساختمانی صورت گرفت و به لطف خدا و مساعدت و همراهی شهرداری و شورای شهر پروانه ساخت این مرکز صادر شد. مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: فرایند خرید زمین و صدور پروانه ساخت موجب به تاخیر افتادن پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره شد اما با اقدام موثر شهرداری این شهر در صدور پروانه ساختمانی در ماههای آتی عملیات احداث این مرکز درمانی آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه