روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر - شماره 4683

وزیر امور خارجه؛

دشمن صهیونیستی نگران آینده پیش روی خود باشد

 وزیر امور خارجه، آمریکا را شریک قطعی جنایت‌های رژیم صیونیستی دانست و گفت: در آینده خواهیم دید که جوانان بیشتری با قدرت بیشتری به مقاومت خواهند پیوست و دشمنان صهیونیستی از اینکه ضربه‌ای زده‌اند خوشحال نباشند بلکه از آینده‌ای که در انتظار آنها است، نگران باشند.
 سید عباس عراقچی پس از دیدار با نماینده حزب‌الله لبنان در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت جناب آقای صفی الدین رسیدم که به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض کنم، البته اول به ملت ایران تسلیت و بعد به مردم لبنان و دوستان خود در حزب الله لبنان تسلیت عرض می کنم.
وی گفت: فقدان فرمانده بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت می‌گوییم اما معتقدیم که خون شهید نصرالله حتی بیشتر از حضور این شهید اثرگذار خواهد بود. دشمنان ما غافل هستند که سلاح اصلی ما خون شهید است. وزیر امور خارجه ادامه داد: ابزارهای دیگر ابزارهای دنیوی هستند ولی آنچه که ما و شیعه را در طول تاریخ به عظمت رسانده خون شهدا بوده که از خون حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شروع می‌شود و تا خون شهید سید حسن نصرالله ادامه پیدا می‌کند. این اولین بار نیست که رهبر حزب‌الله به دست رژیم صهیونیستی ترور و شهید می‌شود.
وی ادامه داد: بدانید خون شهید سید عباس موسوی با حزب‌الله لبنان تاکنون چه کار کرده است، چقدر حزب الله بزرگتر و قوی‌تر و محبوب‌تر شد و مطمئن هستم که خون شهید نصرالله بیشتر از این عمل خواهد کرد.
وزیر امور خارجه گفت: در آینده خواهیم دید که جوانان بیشتری با قدرت بیشتری به مقاومت خواهند پیوست و دشمنان صهیونیستی از اینکه ضربه‌ای زده اند خوشحال نباشند بلکه نگران باشند از آینده‌ای که در انتظار آنها است. آینده متعلق به مقاومت است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه