روزنامه کائنات
2

سیاسی

۱۴۰۳ دوشنبه ۹ مهر - شماره 4682

با حکم پزشکیان؛

«علی عبدالعلی‌زاده» نماینده رئیس‌جمهور در هماهنگی اجرای سیاست‌های کلی توسعه دریامحور شد

  رئیس جمهور در حکمی با عنایت به مراتب شایستگی، تجارت ارزشمند و سوابق اجرایی، «علی عبدالعلی‌زاده» را به سمت نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاست‌های کلی توسعه دریامحور منصوب کرد. مسعود پزشکیان در حکم انتصاب علی عبدالعلی‌زاده به سمت «نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاست‌های کلی توسعه دریامحور» تاکید کرد، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه هفتم پیشرفت با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم مجدّانه بکوشید.

آیت‌الله نوری همدانی:
 استفاده از یک سوم سهمین
 برای کمک به مردم لبنان مجاز است
 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اعلام کرد: مقلدین مجاز هستند یک سوم سهمین (امام و سادات) را برای یاری مردم لبنان اختصاص دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، حسب استجازه از مرجع عالیقدر آیت الله نوری همدانی مبنی بر صرف بخشی از وجوهات شرعی برای مداوا و کمک به مردم جنگ زده و مظلوم لبنان، ایشان پرداخت یک سوم از سهمین را اجازه داده اند.

نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله در تهران
  مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران دیروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: به منظور بزرگداشت و احترام به مقام شهید سید حسن نصرالله، تصمیم به نامگذاری یکی از معابر پایتخت به نام این شهید گرفته شده است.
وی ادامه داد: این اقدام به عنوان نمادی از حمایت از محور مقاومت و تجلیل از تلاش‌ها و فداکاری‌های افرادی که در راه مبارزه با ظلم و ستم ایستادگی کرده‌اند، انجام می‌شود. چمران اضافه کرد: این نامگذاری نشان‌دهنده ارادت مردم و مسئولان به ارزش‌های اسلامی و ملی است و در راستای تقویت روحیه مقاومت و اتحاد در جامعه صورت می‌گیرد.
وی افزود: قطعا به دنبال نامگذاری معبری در خور شان این شهید بزرگوار خواهیم بود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه