روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۸ شهريور - شماره 4675

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در پاسخ به منتقدان:

بنده شهرداری نیستم که شعر بخوانید و تهدید کنید

  رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در پاسخ به انتقاد برخی اعضای به دلیل پاسخ کمیسیون برنامه و بودجه به جای شهرداری درباره تحقیق و تفحص از سازمان املاک و مستغلات گفت: رئیس شورا نامه ای در خصوص تحقیق و تفحص به ما ارسال کرد و ما پس از بررسی ها در کمیسیون نامه ارسال کردیم که مواردی وجود دارد و به همه اعضا رونوشت زدیم لذا برای موارد عنوان شده باید از کمیسیون برنامه و بودجه عذرخواهی شود.
محمد آخوندی در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری و در پاسخ به انتقاد اعضا برای پاسخ کمیسیون برنامه و بودجه به تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: ما با یک دیکتاتوری روبه رو هستیم که هر حرفی می خواهد می زند و کسی اگر کار قانونی انجام می دهد مورد حمله قرار می گیرد.
وی افزود: بنده در مورد نظارت بر رفتار نمایندگان صحبت کردم و چند کانال تلگرامی که مشخص است که متعلق به چه کسی است بنده را تخریب می کنند. بنده شاخص های عملکردی را هم ارائه خواهم کرد.اگر نکته ای وجود دارد بنده هستم و می توانند تماس بگیرند و بپرسند. مگر میکروفن شورا جای این حرفهاست. وی ادامه داد: بنده شهرداری نیستم که شعر بخوانید و تهدید کنید که انصراف دهید. شما حق تهدید ندارد. رئیس شورا می تواند عملکرد کمیسیون را بررسی کند. ما اجازه نمی دهیم مصوبه ای باقی بماند و هر یکشنبه و سه شنبه جلسه برگزار می کنیم. بررسی کنید که ما بیشتر کار کرده ایم یا کمیسیون نظارت و حقوقی. وی تاکید کرد: رئیس شورا نامه ای در خصوص تحقیق و تفحص به ما ارسال کرد و ما پس از بررسی ها در کمیسیون نامه ارسال کردیم که مواردی وجود دارد. به ما می خندند که چنین مواردی را مطرح کرده ایم و ما گفتیم برخی از این موارد ربطی به سازمان املاک ندارد. در موارد قبلی خانم سلیمانی گفتند که چرا رونوشت به ما داده نشده و امروز در سیستم شورا رونوشت زدم. مگر به کسی توهین کردیم؟ بنده کجا از شهرداری دفاع کردم؟ بنده گفتم این ایرادات وارد است و از رئیس شورا مشورت خواستیم. بنده به کسی فحش دادم و کسی را تهدید کردم؟
وی ادامه داد: نه از من اما حتما باید از کمیسیون برنامه و بودجه عذرخواهی شود. بنده شهرداری نیستم که با تهدیدها جا بزنم و به وظیفه خود عمل می کنم. مثل سه سال گذشته دستورات رئیس شورا را مو به مو انجام داده ام. تحقیق و تفحص را محکم انجام می دهیم و شهردار هم گفته این تحقیق و تفحص انجام شود. اینکه در صحن چند میلیون موضوع را بشنوند بهتر است یا اینکه بنده رونوشت ارسال کردم؟
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز تأکید کرد: هر دو کمیسیون باید با هم جلسه مشترک داشته باشند و موارد را پس از بررسی ها در صحن مطرح کنند تا در مورد اصل درخواست تحقیق و تفحص رأی گیری شود که صورت بگیرد یا خیر؟ مسیرها مشخص شده است و به امروز هم برنمی‌گردد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه