روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۸ شهريور - شماره 4675

پس از دیدار با اسلامی مدیرکل آژانس اتمی: به‌زودی به تهران سفر خواهم کرد

 رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: با محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، در مورد اهمیت حفظ تعامل توافق داشتیم. وی افزود: به‌زودی برای دیدارهای مهم سیاسی و فنی به تهران سفر خواهم کرد.

با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور
ساعت آغاز به‌کار کارکنان ادارات در کلانشهرها شناور شد
 سازمان اداری و استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی کشور، موضوع شناورسازی ساعت آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی مستقر در کلانشهرها در ۲ هفته نخست مهرماه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد.
این بخشنامه ۲۷ شهریورماه در راستای حمایت از خانواده، کاهش دغدغه والدین و تسهیل آمد و شد در آغاز سال تحصیلی جدید صادر و ابلاغ شده است.
براساس این بخشنامه، ساعت آغاز به‌کار دستگاه‌های اجرایی مستقر در کلانشهرها در 2هفته نخست مهرماه ۱۴۰۳ به‌صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ تعیین شده است.
این بخشنامه تأکید دارد که روسای دستگاه‌های یادشده به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با رعایت ساعت کاری روزانه کارکنان، ساعت کار شناور، هیچ خللی در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.
بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مستند به ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت۶۱۰۱۱ه مورخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ هیأت وزیران و مقرره شماره ۹۴۶۷۰/۶۳۱۱۰ مورخ ۲۶ شهریور هیأت وزیران صادر شده است.

رافت اسلامی باعث آزادی یک تبعه اتریش شد
  ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی، از آزادی کریستین وبر، تبعه اتریش، از زندان خبر داد و گفت: این تبعه اتریشی که به‌دلیل جرایم ارتکابی در استان آذربایجان غربی در زندان به سر می‌برد، با استفاده از نهاد‌های ارفاقی و رافت اسلامی، از زندان آزاد شد.
رئیس‌کل دادگستری استان افزود: این محکوم پس از آزادی تحویل سفیر اتریش شد تا کار‌های خروج و انتقال وی را پیگیری و انجام دهد.
شایان ذکر است ولف دیتریش هایم، سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ایران، با حضور در دفتر رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی مراتب تقدیر و تشکر خود و دولت اتریش را از سیستم قضایی جمهوری اسلامی ایران به عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، اعلام کرد.
سفیر اتریش همچنین مراتب تشکر خانواده کریستین وبر را از وضعیت نگهداری وی در زندان اعلام و گفت: برخورد‌های انسانی و مطلوب زندان با این تبعه اتریشی پس از دیدار خانواده وی با فرزندشان موجب خرسندی و آرامش خاطر آنها شده بود که بر خود وظیفه می‌دانند مراتب تشکر خود را اعلام کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه