روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور - شماره 4673

به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد؛

لایروبی و پاكسازی جوی‌های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام


  در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طرح استانی خوزستان پاکیزه( شهرستان مسجدسلیمان ) عملیات پاکسازی ، لجن برداری ،جمع آوری رسوبات و شستشوی جوی های آب های سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام صورت پذیرفت.
این اقدام به منظور ارایه خدمات عام المنفعه به همجواران صنعت نفت و افزایش سطح بهداشت و حفاظت از محیط زیست جوامع شهری و غیرصنعتی به مدت 3 روز با حضور پرسنل بخش های مختلف مدیریت خدمات و نظارت اداره بهداشت،ایمنی و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد.

اصلاح‌ ۲ دکل خطوط
 انتقال برق در محدوده شهرستان کارون
  سرپرست امور انتقال ناحیه شرق اهواز شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از اصلاح‌ ۲ دکل خطوط انتقال برق در محدوده شهرستان کارون با استفاده از قایق خبر داد.
عارف طهماسبی قرابی بیان کرد: ۲ دکل خطوط انتقال برق ۱۳۲ و ۲۳۰ کیلوولت در محدوده شهرستان کارون که احتمال خطر سقوط آنها وجود داشت، اصلاح و بازسازی شدند.
وی با اشاره به شرایط جغرافیایی اطراف شهرستان کارون، بیان کرد: این منطقه به دلیل شرایط محیطی که دارد دچار ماندگاری آب است و برای دسترسی به دکل‌های مذکور از قایق استفاده شده است. سرپرست امور انتقال ناحیه شرق اهواز شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: با اقدام فوری که صورت گرفت از سقوط احتمالی دکل‌ها جلوگیری به عمل آمد و به تبع آن به پایداری خطوط انتقال برق ۱۳۲ و ۲۳۰ کیلوولت منطقه که نقشی مهم در تامین برق دارند، آسیبی وارد نشد. شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه