روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور - شماره 4672

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

رفع مسائل مجاهدان جبهه اقتصادی در اولویت است

تأمین مسکن برای کارکنان قراردادی در خارگ

  تأمین مسکن یکی از مهمترین مطالبات کارکنان قراردادی در پایانه‌های نفتی ایران بوده است که با مساعدت هیأت مدیره این شرکت، واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد مدت موقت در جزیره خارگ عملیاتی شد.
جزیره خارگ یکی از جزایر مسکونی واقع در خلیج فارس است که شرکت‌های پایانه‌های نفتی ایران، فلات قاره، پتروشیمی و شرکت ملی نفتکش را در خود جای داده و اهمیت ویژه ای در صنعت اقتصادی ایران دارد.
جزیره خارگ به علت نزدیکی به مناطق نفت‌خیز، موقعیت خوب دریایی و عمق مناسب برای پهلوگیری نفتکش‌های عظیم مناسب‌ترین مکان برای صدور و بارگیری نفت تشخیص داده شد.
شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران و سازمانی عملیاتی، تخصصی و حرفه ای که تمامی امور دریافت، ذخیره سازی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی، خدمات دریایی و همچنین ارائه خدمات اندازه گیری و آزمایشگاهی را بر عهده دارد و در جزیره خارگ مأموریت صادرات بیش از ۹۰ درصد از نفت کشور را انجام می‌دهد که این موضوع بیانگر نقش بسیار مهم جزیره در اقتصاد کشور است. با توجه به افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر و نرخ بالای اجاره، برخی از کارکنان وزارت نفت برای تأمین مسکن مناسب دچار مشکل بوده و در این میان اما بسیاری از منازل سازمانی وزارت نفت در جزیره خارگ خالی از سکنه است که همین خالی از سکنه بودن منازل، احتمال تخریب و آسیب به این منازل را در دراز مدت در پی خواهد داشت. از این رو با تصمیم هیأت مدیره شرکت پایانه‌های نفتی ایران، واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد مدت موقت در جزیره خارگ عملیاتی شد.
*تصویب واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد موقت*
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان داشت: نیروی انسانی به عنوان ثروت واقعی سازمان محسوب می‌گردد و در واقع سرمایه انسانی به عنوان یک عامل مهم بر رشد و بقای سازمانی نقش آن بسیار مهم و تأثیر گذار است. عباس غریبی تاکید کرد: شایسته است که رفع مسائل مجاهدان جبهه اقتصادی در اولویت قرار گیرد و به منظور ارتقای انگیزه، افزایش روحیه و نشاط سازمانی، کمک به بالابردن کیفیت زندگی کاری کارکنان قرارداد مدت موقت در خصوص موضوعاتی همچون ارائه خدمات، تسهیلات و چاره‌اندیشی شد. عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ در سخت‌ترین شرایط مشغول به کار هستند و نیاز است که به صورت ویژه دیده شوند.
وی تاکید کرد: در همین راستا موضوع واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد مدت موقت در جزیره خارگ در نشست هیأت مدیره شرکت مصوب و اجرایی شد.
*پیگیری درخواست‌ها
در کمیته مسکن*
رئیس پایانه نفتی خارگ نیز با بیان اینکه امسال شاهد وضعیت آب و هوایی نامناسبی برای فعالیت‌های عملیاتی بوده‌ایم افزود: همکاران ما با تلاش مضاعف مانع از اختلال در فعالیت‌ها شدند و پروژه‌ها و برنامه‌ها را به پیش بردند لذا شایسته است از حداکثر ظرفیت جهت ارائه خدمات به این عزیزان بهره برد. سیدعلی میری تسریع در اصلاح حقوق و دستمزد را یکی از مطالبات کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی در خارگ دانست و افزود: با وجود این مطالبه‌ها، کارکنان این شرکت با تمام توان و به صورت جهادی مشغول به خدمت هستند.
میری افزود: با مساعدت هیأت مدیره شرکت پایانه‌های نفتی ایران، واگذاری واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد مدت موقت در جزیره خارگ عملیاتی شد که پس از جمع آوری درخواست منازل سازمانی کارکنان، موضوع در کمیته مسکن مطرح و به متقاضیان منزل تحویل داده خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه