روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۹ شهريور - شماره 4668

نصب بانک خازنی در پست برق فوق توزیع ایذه

 مدیر امور بهینه‌سازی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: یک دستگاه بانک خازنی ۴.۸ مگاواری به ظرفیت پست برق فوق توزیع ایذه اضافه شد.
رضا بدیعی فر بیان کرد: پست برق فوق توزیع ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت ایذه ۱۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت داشته و وظیفه تامین قسمتی از بار شهرستان را بر عهده دارد.
وی افزود: برای تصحیح افت ولتاژ و بارگیری بیشتر از ظرفیت منصوبه ترانس سوم پست مذکور، یک دستگاه بانک خازنی در قالب پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی به ظرفیت ۴.۸ مگاوار با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۴۸ میلیارد ریال نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گفته مدیر امور بهینه‌سازی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با این اقدام بارگیری از پست برق فوق توزیع ایذه به نحو مناسب‌تر انجام خواهد شد و پایداری شبکه افزایش پیدا کرده است.
بدیعی فر اضافه کرد: در شهرستان ایذه ۵ پست برق به ظرفیت منصوبه ۲۹۵ مگاولت آمپر وجود دارد که تأمین برق شهرستان مذکور را انجام می‌دهند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد:
آغاز پویش« بوی ماه مهر» در مازندران
  مدیرکل بهزیستی مازندران از آغاز پویش « بوی ماه مهر» با هدف جذب مشارکت های مردمی برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند تحت پوشش خبر داد.
فریبا بریمانی با بیان اینکه پویش «بوی ماه مهر» در سراسر استان مازندران برگزار می‌شود، گفت: این پویش از ۱۵ شهریورماه در همه شهرستان‌های استان برای جلب مشارکت‌های مردمی خرد و کلان به اجرا درآمد.
وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان را تهیه کنند، افزود: پویش «بوی ماه مهر» با هدف تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی مازندران و نیازمند اجرا شده است که امید است تا با توان خیرین گرانقدر و مردم متدین، صدیق و نوع دوست استان همانند برنامه‌های قبلی در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت گام بردارند.
مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر اینکه هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق ادارات و مجتمع‌های بهزیستی در شهرستان‌ها و یا مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان نسبت به کمک و شرکت در این پویش مبادرت ورزند، افزود: مراکز مذکور هم کمک‌های نقدی و هم اجناس و لوازم التحریر اهدایی مردم شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی و… را تحویل و پس از گردآوری بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع می‌کنند.
وی عنوان کرد: خیرین استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را علاوه بر مؤسسات خیریه تحت نظارت به شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت: ۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مازندران واریز کنند.

برگزاری دومین رویداد رسانه ای استان بوشهر با حمایت شرکت پتروشیمی پارس
  بوشهر-رضا حیدری : دومین رویداد رسانه ای استان بوشهر به همت پایگاه تحلیلی خبری آوای بوشهر و همکاری خانه مطبوعات استان و حمایت شرکت پتروشیمی پارس از دو ماه پیش و با انتشار فراخوان شرکت در رویداد شروع بکار کرد و در تاریخ ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه به مدت دو روز در شهر جم برگزار شد.
فرماندار جم ، محمد جواد حق شناس با حضور در این مراسم ضمن تشکر ویژه از مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در حمایت از برگزاری این رویداد رسانه ای مهم ، این اقدام را موجب شکوفایی استعدادهای رسانه ای استان بوشهر قلمداد کرد. این رویداد با حضور ۲۰۰ نفر از خبرنگاران استان بوشهر در کارگاه های آموزشی و نزدیک به ۳۰۰ اثر در بخش های تیتر ، عکس ، یادداشت ، گزارش ، موشن گرافی و کلیپ و بخش ویژه گردشگری برگزار و پس از بررسی هیات داوران سرکار خانم الهام بهروزی و مریم سلیمی و آقایان علی هوشمند، سجاد بهزادی ، مهرداد خدیر و رضا غبیشاوی ، ۳۰ اثر به عنوان برتر انتخاب و معرفی شد.
 این رویداد رسانه ای علاوه بر داوری آثار و معرفی برترین ها، بنا به درخواست رسانه ها، کارگاه های آموزشی در دو روز و در نوبت صبح و عصر با حضور دکتر یونس شکرخواه پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران، فریدون صدیقی ، دکتر مریم سلیمی ، رضا غبیشاوی و مهرداد خدیر از مدرسان تراز اول کشور و عضو شورای سردبیری عصر ایران برگزار شد که استقبال بسیار خوب خبرنگاران استان بوشهر را هم به همراه داشت.
در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از مدیرعامل و ریس روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس تقدیر و تشکر بعمل آمد
 

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه