روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور - شماره 4667

دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گزارشی از وضعیت برق ارائه کرد.
علی اسدی به همراه مدیران این شرکت با حضور در مصلی نماز جمعه اهواز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این دیدار با بیان اینکه برق در خوزستان به دلیل شرایط آب و هوایی زیرساخت حیاتی محسوب می‌شود، گزارشی از وضعیت شبکه برق و کاهش حوادث نسبت به سال قبل، ارائه کرد.
اسدی با اشاره به تامین برق پایدار و رتبه برتر شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در جشنواره شهید رجایی (ارزیابی دستگاه‌های اجرایی خوزستان)، میزان تامین برق صنایع و رشد مصرف برق در شبکه را نیز تشریح کرد.
وی در این دیدار از نماینده ولی فقیه درخواست کرد که از مشترکین برای مدیریت مصرف برق و صنایع برای اجرای قانون و احداث نیروگاه خودتامین دعوت کند که با صنعت برق همکاری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار گفت: باتوجه به پوشش گسترده شبکه برق، یکی از موفق‌ترین دستگاه‌ها را برق می‌بینم که جای قدردانی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد تصریح کرد: رعایت و حساسیت مردم در موضوع مدیریت مصرف برق و پرهیز از اسراف‌ کمک خواهد کرد که پایداری شبکه حفظ شود و خاموشی رخ ندهد.
وی اضافه کرد: در رابطه با صنعت، تدبیر دولت سیزدهم بر این بود که در بخش تامین آب و برق خودکفا شوند و باید به این نکات توجه شود.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه به سهم خود پیگیر این موارد خواهم بود، اظهار داشت: احداث مراکز تولید برق در استان نیاز است که تصریح شود تا مسائلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه