روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور - شماره 4667

به مناسبت سالروز شهادت قهرمان ملی؛

برپای مسابقه فوتبال به یاد شهید رئیسعلی دلواری

 مسابقه فوتبال به مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس و یا شهید رئیسعلی دلواری در استادیوم شهید بهشتی زمین شماره ۱ با حضور تماشاگران برگزار شد
به مناسبت شهادت رئیسعلی دلواری رهبر قیام تنگستان و بوشهر علیه نیروهای بریتانیا در دوره جنگ جهانی اول مسابقه دوستانه بین تیم های قلمداران هنر جنوب و سکان جفره ماهینی  به داوری« مسعود لطفی »برگزار شد که این نتیجه ۳-۳ به پایان رسید .
یاسر غریبی عضو باشگاه سکان جفره ماهینی در پایان بازی خاطرنشان کرد : این مسابقه  « فرهنگ ، رفاقت ، پاسداشت شهدا و ورزش در برداشت.
این بازیکن با تقدیر از مسولین تربیت بدنی یادآور شد ؛ یاسر جمالی « مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر »، مهدی بهرام زاده « معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، پیمان نوروزی « رئیس اداره ورزش و جوانان استان بوشهر » و علی قربانی تشکر می کنم ،که در کنار ورزشکاران هستند .
وی در رابطه با سوالی مبنی بر اینکه در عین بازی از داور مسابقه کارت سبز دریافت کردید چه احساسی داشتید یادآور شد  : از روند کارت سبز در مسابقات گذشته آشنا بودم ، وقتی کارت سبز گرفتم و بازیکنان همان موقع من را تشویق کردند بسیار خوشحال شدم .
 یاسر غریبی در رابطه با اهمیت کارت سبز در مسابقات  یادآور شد :  کارت  سبز که به ابتکار مسعود عرب زاده هنرمند بوشهری مطرح شده نشان از احترام و دوستی در شرایطی دارد که فوتبال یک بازی خشن است و این نکته را به ما  یادآوری می کندکه  در بدترین شرایط ممکن کارهای پسندیده انجام بدهیم و اخلاق مداری قبل و بعد از مسابقه  نیز حاکم باشد .
نعمت الله امین نژاد عضو هئیت مدیره و سرمربی تیم قلمداران هنر جنوب در رابطه با این مسابقه  افزود : با مدیریت خوب و تعویض های به موقع و  با تلاش، پشتکار تمامی بازیکنان بازی که در نیمه اول ۳_۱ واگذار کرده بودیم در نیمه دوم ۳_۳ به پایان برسد هر چندموقعیت گل های بیشتری نیز داشتیم که به برتری برسیم ولی این نتیجه دربرابر یک تیم خوب بوشهری بسیار خوشحال کننده بود .
امین نژاد  با اهمیت دانستن این مسابقه در زمین شهید بهشتی  شماره ۱ خاطر نشان کرد : پاسداشت شهدا از اهداف اصلی تیم قلمداران هنر جنوب  است و چقدر خوب است که مسولین فرهنگی به ما کمک کنند تا بتوانیم این  ارج گذاری را در بهترین شرایط داشته باشیم.
بر اساس این گزارش بازیکنان تیم قلمداران هنر جنوب ؛ ابوالفضل صالحی ، محمد مشایخ ، حسین درویشی، امید شریفی ، بهادر پناهی ، عباس خیراندیش، جواد غلام نژاد جبری ، سبحان زنگی ، سروش رستم نژاد ، صادق آذر شب ، حسن پولادی ، صادق لطفی ، احسان فرهمندنیا ، محمد جمالی ، علی بنه گزی  و یعقوب محسنی به  میدان رفتند .
گفتنی است ؛ این دیدار به همت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، هلیله باستانی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سکان جفره ماهینی روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۹ برگزار شد .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه