روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۶ شهريور - شماره 4662

مديريت شعب بانک سينا منطقه مازندران خبر داد:

آغاز هشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا

  مديريت شعب بانک سينا منطقه مازندران گفت: قرعه کشي جشنواره حساب هاي قرض الحسنه بانک سينا مهرماه سال جاري برگزار و برندگان معرفي خواهند شد.
 حسن کاظمی در نشست خبري هشتمين دوره جشنواره قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک سينا افزود: قرعه کشي جشنواره حساب هاي قرض الحسنه بانک سينا مهرماه سال جاري برگزار و برندگان معرفي خواهند شد.
مديريت شعب بانک سينا منطقه مازندران گفت: آخرين مهلت افتتاح حساب و يا تکميل موجودي براي شرکت در قرعه‌کشي 31 شهريور ماه سالجاري است.
وي به شرايط شرکت در قرعه کشي اشاره کرد و گفت: حداقل مبلغ مورد نياز براي شرکت در قرعه کشي مبلغ 1 ميليون ريال بوده و هر 500 هزار ريال در هر روز معادل 1 امتياز محاسبه مي شود.
کاظمی در پاسخ به اين سوال که جوايز به چه کساني تعلق خواهد گرفت گفت: جوايز اين جشنواره به افرادي تعلق خواهد گرفت که حساب قرض الحسنه پس انداز مفتوح داشته باشند، در روز قرعه کشي حداقل موجودي در حسابشان باشد و حداقل موجودي به مدت سه ماه يا 90 روز متوالي در طي دوره يا از زمان آخرين مهلت افتتاح حساب، در حساب مشتري حفظ گردد، در غير اينصورت جوايز بعد از اتمام حفظ حداقل موجودي به مدت 3 ماه 90 روز متوالي به مشتري اهدا مي شود.
مديريت شعب بانک سينا منطقه مازندران به جوايز اين جشنواره اشاره کرد و گفت: 200 جايزه 250 ميليون توماني، 5 هزار جايزه يک ميليون توماني و 25 هزار جايزه 500 هزار توماني جوايز جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک سينا است که به برندگان اهدا خواهد شد.
وی افزود: امکان افتتاح حساب آنلاین از اپلیکیشن سیبانک هم فراهم است و حداقل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی یک میلیون ریال است.
مديريت شعب بانک سينا منطقه مازندران همچنین با اشاره به نقش این بانک در توسعه فعالیت‌های اجتماعی از پرداخت 56 فقره وام ازدواج به مبلغ 193 میلیارد تومان و 47 فقره وام فرزند آوری به مبلغ 34 میلیارد تومان خبر داد.
وی با اعلام اینکه عمده سهامداران این بانک بنیاد علوی و صندوق توسعه ملی هستند، افزود: علاوه به اجرای منویات این سهامداران در کنار دولت هم قرار داریم.
کاظمی با اشاره به سفر دور اول ریاست جمهوری به استان مازندران،گفت: در این سفر بانک‌ها عددی را در حوزه تولید تکلیف شده بود، بانک سینا هم مبلغ 100 میلیارد تومان در این سفر تکلیف داشت که به وظایف محوله عمل کرده است.
وی ادامه داد: در سفر دوم تنها بانک خصوصی که تکلیف پرداخت تسهیلات گرفته بانک سینا بوده است.
مديريت شعب بانک سينا منطقه مازندران یادآور شد: در حوزه تجهیز منابع و مصارف رتبه بسیار خوبی داریم در بحث اشتغالزائی وام‌های خرد در روستاهای مناطق شرق استان مازندران پرداخت کردیم. وی ادامه داد: در تراز و ناترازی بانک سینا رتبه اول را داشته و در اجرای بخشنامه بانک مرکزی پیش قدم هستیم و این بانک سیاست کفایت سرمایه را رعایت کرده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه