روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۵ شهريور - شماره 4661

با خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس و ون مقدور شد؛

تجهیز و تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری سهند

  آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی شهردار جديد شهر سهند از آسيب شناسی مشكلات با تكيه بر شناخت كامل در طول دوران خدمت بيش از دو دهه خبر داد.
محمد محمدی در گفت و گوی اختصاصی با مدیر استانی روزنامه در آذربایجان شرقی با بیان این مهم اظهار کرد: مبنای كار ما در اين مدت خدمات رسانی بر پايه آسيب شناسی کارشناسی و تخصصی بوده است.
وی ادامه داد: در این راستا با در نظر گرفتن پروژه هاي زمان محور و با نظارت هاي مستقيم در صدد ارائه بهترین خدمات شهری و رفع کامل مشكلات در كوتاهترين زمان ممكن هستيم.
محمدی، با اشاره به اولويت آسيب هاي شناسایی شده و موجود شهر سهند اظهار كرد:
یکی از دغدغه های ما معطوف به حوزه حمل و نقل به ويژه حمل و نقل درون شهري است كه البته اخیرا اقدامات مهمی در این مسیر اجرایی شده است.
محمدی اضافه کرد: جهت بهبود شرایط حمل و نقل درون شهری سهند با تخصیص و صرف هزينه ٥٠ ميليارد تومانی و مطابق تشریفات و مصوبات نسبت به تامین ٥ دستگاه اتوبوس و همچنین ١٠ دستگاه ون با هزينه ی ١٥ ميليارد تومانی از مشهورترین خودروساز داخلی اقدام کردیم تا بزودی و با بهره برداری در هفته دولت در ناوگان شهری سهند مورد استفاده عمومی و شهروندان عزیز قرار گيرد.
شهردار سهند در عین حال تاکید کرد به منظور تامین کامل رضایتمندی شهروندان، موضوع تقویت آمد و شد درون شهری و تکمیل ناوگان موجود در حوزه حمل و نقل طی نیمسال دوم سال جاری نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.
محمدی با اشاره به توپوگرافی خاص شهر سهند گفت: در فصل سرما و زمستان که با بارش برف و يخبندان مواجه هستیم تاکنون تردد درون شهری با مشكل جدي مواجه می شد لذا با آینده نگری صورت گرفته و براي حل اين مشكل، خريد گريدر و لودر برای انجام خدمات رسانی شهری، پیش بینی و انجام شده است.
شهردار سهند با بیان بخش دیگری از اقدامات اخیر مدیریت شهری در دومین شهر پرجمعیت استان اظهار کرد: پيگيري جدی تامین تجهيزات مورد نیاز آتش نشانی بدليل نارضايتی مردم از کمبودهای خدمات رساني در اين حوزه، عزم ما را برای تکمیل زنجیره نیازهای شهری جزم تر کرد كه نتایج اهتمام مدیریت شهری بزودی در این حوزه نیز با جزئیات کامل به اطلاع شهروندان ساکن در شهر جدید سهند خواهد رسید.
به گفته محمدی، شهر سهند علیرغم رشد قابل توجه جمعيت اين شهر و استقبال چشمگیر برای شهرنشینی، تاکنون از رشد متوازن در زیرساخت ها و تکمیل ملزومات شهرنشینی مدرن برخوردار نبوده است. وی همچنین احيای كريدور شهر سهند با سيستم روشنايی مناسب را طی عمليات ده روزه، يكی ديگر از كارهای مهم انجام يافته مدیریت شهری سهند در راستای رفع دغدغه های ساکنین و توجه به درخواست های اولويت دار و به حق شهروندان سهند عنوان کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه