روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۵ شهريور - شماره 4661

توسط شركت نفت و گاز كارون صورت گرفت:

تامین بخشی از نیازمندی‌های مراكز تحت حمایت بهزیستی

 در بازدید جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از مراکز تحت سرپرستی بهزیستی اهواز و کارون برخی اقلام معیشتی،ورزشی،بهداشتی و سرگرمی به افراد تحت پوشش در این مراکز اهدا گردید.
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، جمعی از مدیران این شرکت به اتفاق مدیر بهزیستی اهواز از مراکز تحت پوشش آن سازمان در سطح شهر اهواز و کارون بازدید و زمینه‌های مساعدت و همکاری لازم با این مراکز مورد بررسی قرار گرفت.
در این برنامه مدیران منابع انسانی و امور مالی به همراه رؤسای روابط عمومی و دفتر مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از خانه سالمندان طلوع همدلی شهرستان کارون،مراکز مداخله در بحران خانه تلاش و مرکز نگهداری از کودکان خیابانی اهواز بازدید کردند و برخی اقلام معیشتی، ورزشی،سرگرمی و بهداشتی جهت استفاده افراد تحت پوشش به این مراکز اهدا گردید.
محسن حسین پور مدیر اداره بهزیستی شهرستان اهواز با اشاره به هزینه بسیار بالای نگهداری هر یک از افراد مقیم در مراکز تحت سرپرستی از تعامل رویکرد و نگاه حمایتی مهندس شهروئی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و اهتمام این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی در قبال جامعه حوزه فعالیت تقدیر کرد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در کنار وظیفه ذاتی تولید نفت و گاز، به انجام مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق همجوار خود همواره توجه داشته که احداث و بازسازی فضاهای آموزشی، بهداشتی و مذهبی روستاهای اطراف تاسیسات، آبرسانی به روستاهای فاقد سیستم آب پایدار،اجرای پروژه‌های متعدد شهری، توزیع بسته‌های معیشتی؛ نوشت افزار،البسه و وسایل ورزشی و فرهنگی در مناطق کم برخوردار اطراف تاسیسات بخشی از اقدامات این شرکت بشمار می رود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه