روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۳۰ مرداد - شماره 4659

بازدید مدیر عامل شركت نفت و گاز آغاجاری از مواكب مرزی شلمچه


   مهندس جواد تقی زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور در شلمچه از مواکب شهرستانهای امیدیه و آغاجاری بازدید کرد.
مهندس تقی زاده در این بازدید که با هدف بررسی آخرین وضعیت راه اندازی این مواکب در جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی انجام شد، در جریان اقدامات این مواکب و نحوه خدمت رسانی خادمان موکب شهید دستیاری امیدیه و موکب شهدای خط شکن آغاجاری  قرار گرفت.
مهندس تقی زاده با تاکید بر اهمیت زیارت اربعین بعنوان جاودانگی نهضت حسینی افزود: شرکت آغاجاری با مشارکت در ارایه خدمات به زائرین اربعین حسینی در این رویداد عظیم خیل عاشقان سید الشهدا سهیم خواهد بود.

تجلیل از آزادگان
 شركت بهره برداری
نفت و گاز كارون
 به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از آزادگان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تجلیل شد.
در این مراسم با حضور برخی مدیران و نمایندگان ادارات و مدیریت های مختلف در محل کار چهار آزاده سرافراز شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از رشادت ها و ایثارگری های آنان تجلیل بعمل آمد و آزادگان حاضر در مراسم نیز به بیان تاریخ و نحوه اسارت و خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند.
چهار آزاده سرافراز شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون عبارتند از : محمود افتخار(امور کارکنان)،عبدالرزاق جابریان (اصل اداره حراست)،محسن نریمیسا و سید علی تاجگردون (اداره تعمیرات)

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه