روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۱۶ مرداد - شماره 4649

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان:

آذربایجان شرقی میزبان مهم ترین رویداد بین المللی دوچرخه سواری است

   لیلا پاشائی  : رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت های حوزه قهرمانی گفت: در سال ۱۴۰۳ با توجه به برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴ ورزشکاران انگیزه زیادی برای کسب سهمیه این مسابقات داشتند و در همین زمینه تلاش کردند تا با درخشش در مسابقات انتخابی، به تیم های ملی راه یابند.
حسن دهقان با بیان این خبر اظهار کرد: در همین زمینه ۹۷ ورزشکار استان در ۴ ماه اول سال به اردوی تیم های ملی دعوت شدند که از این تعداد ۴۸ ورزشکار به عضویت تیم ملی درآمدند.
وی افزود: خوشبختانه امسال نیز به روال سال های گذشته مطابق با اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان میزبانی از اردوی های تیم ملی جهت پیشرفت ورزش استان در اولویت قرار داده شد و در چهار ماه ابتدایی سال ۱۷ اردوی تیم ملی در استان برگزار شد.
دهقان با اشاره میزبانی از مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۸۰ رویداد ورزشی در استان برگزار شده و علاوه بر آن ۶۷ مورد اعزام به مسابقات و لیگ های کشوری صورت گرفته است.
به گفته حسن دهقان، همچنین مهم ترین رویداد ورزشی استان که میزبانی از تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان است، ۱۵ مهر ماه سال جاری در پنج مرحله و به میزبانی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.
رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بازرسی باشگاه های فعال در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بازرسی از باشگاه های ورزشی است که امسال ضمن ثبت بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی، ۱۳۷ مورد اخطار برای باشگاه ها صادر  و در ۵ باشگاه مختلف نیز پلمپ شد.
دهقان در پایان بیان داشت: امسال بیش از ۱۲ مجمع عادی و انتخاباتی با حضور روسا و دبیران فدراسیون ها برگزار و به صورت تخصصی ضمن تعیین تکلیف هیات ها، به وضعیت هیات های ورزشی استان رسیدگی شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه