روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۹ مرداد - شماره 4644

نشست مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان با رئیس سازمان مدیریت استان


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفتگو کرد.
مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه مجتبی رحیمی زیوار معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل با مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کردند.
 این دیدار به منظور بررسی و رایزنی در خصوص تسریع در ابلاغ اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت و اجرای هرچه زودتر مصوبات دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان خوزستان برای تکمیل ، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی استان انجام شد.
در دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان خوزستان،۷ مصوبه به مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل،تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی استان خوزستان به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد که ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت های اجتماعی نفت و ۱۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه کشور تامین می شود. با توجه به برگزاری نشست های تخصصی و اعلام پروژه های هدف به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تحقق و ابلاغ تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تسریع در روند عملیات اجرایی در دستور کار قرار گرفت. مجید منادی در این نشست ضمن تقدیر از همراهی های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان به تشریح مسائل جاری اداره کل در سال ۱۴۰۳ پرداخت و در خصوص افزایش سرانه اعتبارات سال جاری با توجه به فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری تاکید کرد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه