روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۸ مرداد - شماره 4643

مدیرکل تعاون مازندران خبر داد:

کسب رتبه برتر تعاون مازندران در سلامت اداری و حقوق شهروندی


 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از کسب رتبه برتر اداره کل خبر داد و وضعیت سلامت اداری و حقوق شهروندی را مطلوب توصیف کرد.
 علی باقری در نشست با دبیران کمیته‌های پنجگانه تحول اداری اداره کل اظهار کرد: یکی از حیاتی ترین ارکان‌های مدیریت سالم و کارآمد وجود یک نظام کامل و دقیق نظارت و بازرسی است.
وی افزود: این اداره کل در سال‌های متمادی اقدامات مستمری نسبت به تقویت خود ارزیابی انجام داده است که منجر به کسب رتبه اول کشوری تیم خودارزیابی این اداره کل در سطح کشور شده است.
باقری افزود: تیم بازرسی فضای عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبان ماه سال گذشته با حضور در استان مازندران به بازرسی فضای عمومی در چهار محور اصلی سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگی‌های مدیریتی و ارزیابی عملکرد در دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه این وزارتخانه در استان مازندران پرداخت.
رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: اهداف مهمی از قبیل همسوسازی، ایجاد انسجام و هماهنگی در انجام و تحقق مأموریت‌های محوله، بررسی وضعیت سازمان‌های تابعه در استان‌ها به طور عمومی و وضع هماهنگی بین سازمانی، شناسایی نقاط قوت و نواقص عملکردی ادارات کل اجرایی توسط تیم بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مورد پیگیری قرار گرفت.
وی ادامه داد: سنجش و ارزیابی عملکرد برای بدست آوردن اطمینان از اجرای دقیق برنامه‌ها، ارتقا سلامت اداری، حفظ حقوق مردم و نظام با اطلاع رسانی دقیق و شفاف امور از دیگر اهداف مهم این بازرسی‌ها است.
باقری در پایان گفت: بر اساس گزارش مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی این وزارتخانه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با کسب امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ بعد از استان‌های یزد و تهران در رتبه سوم کشور قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه