روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۸ مرداد - شماره 4643

مشترک برق خوش مصرف کرمانشاهی خودرو جایزه گرفت


 در نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» وزارت نیرو در سطح استان‌های کشور؛ مشترک برق خوش مصرف کرمانشاهی جایزه «دنا پلاس» خود را از دست استاندار کرمانشاه دریافت کرد.
استاندار کرمانشاه در مراسم اهدای جایزه «دنا پلاس» یک میلیارد تومانی به مشترک خوش مصرف برق کرمانشاهی؛ به موج افزایش دمای هوا در استان و مصرف بی سابقه برق در سطح کل کشور اشاره کرد و از همه مشترکان خواست برای کمک به خود، صنایع و کشاورزان کشور هم شده سامان دهی و مدیریت بهتر مصرف برق را در دستور کار قرار دهند.
محمدطیب صحرایی به بخشنامه ها و دستورالعمل های متعدد مبنی بر اعمال محدودیت مصرف برق دستگاه های اجرایی، صنایع و بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: بیشتر مصرف برق در بخش خانگی است که از خانواده‌ها درخواست داریم درست و بهینه مصرف کردن وسایل برقی را در دستور کار قرار دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نیز در این مراسم؛ با اشاره به تدبیر وزارت نیرو برای کاهش 15 درصدی مصرف برق؛ گفت: در این راستا هر ماه در فصل تابستان در استان قرعه کشی خودرو، جوایز نقدي 100 و 10 میلیون تومانی و غیر نقدی مانند لوازم برقی و خانگی برگزار می کنیم.
محمد مرادی با بیان اینکه استان کرمانشاه نخستین استان کشور است که قرعه کشی خودرو در پویش با انرژی برگزار کرده است از مشترکان خواست در پویش «با انرژی» با مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١٥٢١* و یا با تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ ثبت نام و از جوایز آن بهره مند شوند.
وی همچنین به رایگان شدن قبض برق مشترکان خوش مصرف علاوه بر اهدای جوایز تعیین شده وزارت نیرو اشاره کرد و از همه مشترکان خواست در راستای کمک به ناترازی مصرف برق بهینه و درست مصرف کردن را در دستور کار خود قرار دهند. پیمان قهرمانی مشترک خوش مصرف کرمانشاهی که اهل شهر صحنه از شهرستان های شرق استان کرمانشاه است گفت: از ۱۵ اردیبهشت ماه با دیدن تبلیغات پویش «با انرژی» در تلویزیون به توصیه های مصرف بهینه برق عمل کردیم و موفق شدیم که مصرف برق منزل مان را نسبت به گذشته کاهش دهیم. وی با بیان اینکه همسرش بیشتر در مصرف بهینه برق کمک کرده است، افزود: از قبل از تابستان برای کولر سایه بان و کانال های آن را عایق بندی کردیم، سعی کردیم در ساعت اوج مصرف از وسایل برقی پر مصرف استفاده نکنیم، شب ها حتما لامپ های اضافه را خاموش و لامپ ها کم مصرف در منزل استفاده کردیم.
قهرمانی در ادامه با بیان اینکه اصلا به جایزه و برنده شدن خودرو باور و فکر نمی کردم گفت: ما فقط در راستای کمک به مصرف برق در کشور و درست مصرف کردن برق را در دستور کار قرار دادیم زیرا معتقدم همه باید دست در دست هم دهیم و درست مصرف کردن انرژی را یاد بگیریم.
این مشترک خوش مصرف کرمانشاهی جایزه را تلنگری برای بهینه مصرف کردن برق دانست و تصریح کرد: با توجه به محدودیت های تولید انرژی در کشور باید آن را برای نسل آینده هم حفظ کرد. قهرمانی همچنین بهینه مصرف کردن را یک راهکار برای صرفه اقتصادی و مخارج خانواده ها دانست و افزود: هر شخصی باید خودش راهکار بهینه مصرف کردن را پیدا کند و به مصرف درست برق در کشور کمک و باور داشته باشد. وی در پایان از همشهریان و هموطنان خواست به پویش با «انرژی» برای کمک به خود و دیگران بپیوندند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه