روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۸ مرداد - شماره 4643

در عسلویه

ساختمان جدید پارک علم و فناوری راه اندازی می شود

  بوشهر- رضا حیدری : رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهردر جمع خبرنگاران  گفت :  درسال گذشته  بیش ازیک میلیون دلار معادل 3 هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال محصولات شرکتهای فناور و دانش بنیان  صادر شده است که یک سوم این شرکتها در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی فعالیت دارند.
رحمان دشتی با اشاره به فعالیت 200 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در پارک علم وفناوری خلیج فارس بوشهر  افزود:
گردش مالی این شرکتها طی سال گذشته  20 هزارمیلیارد ریال می باشد.
وی  یکی از مهمترین اقدامات پارک علم و فناوری خلیج فارس  را برگزاری نمایشگا ه های تولیدات داخلی در حوزه های نفت ، گاز و پتروشیمی دانست و اضافه کرد: این پارک نقش مهمی در ایجاد زیرساخت‌های فناورانه برای حمایت از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایفا کرده و تاکنون دستاوردهای قابل توجهی در این حوزه به دست آورده است .
دشتی یاداورشد:  پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر متناسب با شعار سال و تأکید بر جهش تولید همراه با مشارکت مردم در حال تلاش است تا حمایت‌های لازم را از صنایع نفت و گاز فراهم کند.
وی از راه اندازی ساختمان جدید پارک علم و فناوری در عسلویه خبر داد و اظهارداشت :  راه اندازی این مجموعه در قلب صنعت پتانسیل بزرگی در منطقه ایجاد خواهد کرد.
رئیس پارک علم وفناوری خلیج فارس استان بوشهر افزود: هشتمین نمایشگاه نفت ، گاز و پتروشیمی  آذرماه سال جاری در عسلویه برگزار می شود که هرسال بیش از 150 شرکت سازنده و فناورو دانش بنیان در آن شرکت می کنند.  دشتی خاطر نشان کرد: از آبان امسال لغایت بهمن ماه سال جاری نمایشگاههای مختلفی در عسلویه برگزار خواهد شد که شامل  هشتمین نمایشگاه ساخت داخل، نفت گاز و پتروشیمی ، دومین سمینار تخصصی بازرگانی و تأمین کالا در صنعت نفت گاز و پتروشیمی ، شانزدهمین نمایشگاه نفت  گاز پالایش و پتروشیمی پارس و ششمین نمایشگاه خدمات در نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.  

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه