روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۳ دوشنبه ۸ مرداد - شماره 4643

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

چوب لای چرخ دولت منتخب گذاشتن خیانت به کشور است


 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مصلحت الهی چنین تعلق گرفت که رئیسی عزیز و شهید دولت مردمی انقلابی در میانه راه خدمت الهی صادقانه، عاشقانه و مشتاقانه دعوت حق را لبیک و به خیل یاران عزیز شهیدش بپیوندد اما چوب لای چرخ دولت منتخب گذاشتن خیانت به کشور است چون قرار است این کشور در تراز اصول نظام و انقلابمان حفظ و به آیندگان تحویل دهیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، علی سلاجقه در در ششمین دوره آموزشی مدیران کل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: خدا را شاکریم که پایه اقتدار این نظام الهی همه شوک های فلج کننده را با تدبیر رهبری عظیم الشان و قوانین مترقی تبدیل به حماسه ای جاویدان می نمایند بنابراین در این بازه زمانی قانونی بدون اینکه هیچ خللی در ارکان مدیریتی کشور و مسیر فعال خدمت رسانی ایجاد شود رئیس دولت چهاردهم را مردم انتخاب کرده‌اند و انشالله رهبری معظم تنفیذ و همچنان بر اساس اصول اصلی نظام و انقلاب این راه تعالی را پیمایش کند.
وی اظهارداشت: هر کس چوب لای چرخ دولت منتخب بگذارد به مردم و کشورخیانت کرده است و ما باید کمک کنیم که تمام دولت‌ها و مخصوصا دولت آقای پزشکیان موفق عمل کند چون قرار است این کشور را در همه ابعاد و بالاخص محیط زیست به مسیر ترقی و رشد برای فرزندانمان مناسبتر کنیم.
وی با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم و شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در زمان حکومت صالحان یعنی حکومت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمت داریم و ما این فرصت خدمتگذاری را مدیون امام راحل و شهدا و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم.
وی با درود و سلام بر روح و روان پاک شهدا به ویژه شهید خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، آنها را اسوه خدمتگذاری خالصانه برای مردم دانست و افزود: گمشده زمان حاضر اخلاق است و این نظام بر مبنای خون عزیزانی که تمام وجود، پست، مال ، مقام و تمام متعلقات دنیا را رها کردند تا برای این آب و خاک جانفشانی کنند، شکل گرفته است، ضرورت دارد اخلاق خمیرمایه تمام تفکرات حرکت ها و موضع گیری ها باشد.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: همه ما مکلف هستیم برای عاقبت بخیری به دولت منتخب مردم، آقای پزشکیان کمک کنیم و این وظیفه ملی و اسلامی ما است و ما معتقدیم غیر از خدمت به خلق خدا هیچ چیزی به درد دنیا و آخرت ما نمی‌‎خورد.
وی با تاکید بر اینکه ما گاهی اوقات بر سر دوراهی‌های اخلاقی می‌مانیم، گفت: من بارها در دولت به این مساله توجه کردم که خدای نکرده اعتمادی که رئیس جمهور شهید به بنده و هیات دولت داشتند و برای خدمت به مردم میهن اسلامی ما را انتخاب کردند، یک وقت خدای نکرده در فکر ما چیز دیگری باشد و از آن لحظه به خدا پناه میبرم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از بی اخلاقی های سیاسی موجود در جامعه که تعداد اندکی در دام آن گرفتار شده اند، تاکید کرد: محیط زیست چتر فراگیری دارد و نگاه ما به منابع طبیعی و محیط زیست باید جامع و کلان نباشد نه اینکه یک رشته، گرایش یا یک گروه سیاسی را به تنهایی محق کسب مسئولیت در این زمینه بدانیم و غیر از این افراد و باند و گروه را غیرخودی و خدای ناکرده غیرمحیط زیستی خطاب کنیم.
وی افزود: در دولت مردمی انقلابی راه و روش و مکتب خوبی در حوزه محیط زیست شکل گرفت و من هیچوقت به یاد ندارم که رئیس جمهور شهید یک بار در مورد یک مساله و پروژه‌ای به من توصیه‌ای کرده باشد و من افتخار میکنم که در این دولت خدمتگذار مردم بودم. وی گفت: از همه مدیران ستادی و استانی دولت فعلی در سازمان حفاظت محیط زیست خواهش میکنم که همانطور که وفق وعده روز اول پیوستن به دولت مسیر سازمان را از سیاست زدگی و سیاست بازی جدا و به مسیر تخصص و عمل به وظایف اصلی با کمک هم سوق دادیم امروز از سیاسی کاری به دور باشند و مجدادا تاکید می کنیم در قالب هیچ اپوزیسیونی در سازمان قرار نگیرند و به مدیران جدید دولت منتخب به ویژه در حوزه محیط زیست کمک کنند و بگذارید مشکل مردم حل شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه