روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير - شماره 4637

استفاده حداکثری از توان دانش‌بنیان‌ها در پالایشگاه گاز فجر جم

رئیس تدارکات امور کالا در شرکت پالایش گاز فجر جم از استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این شرکت به‌منظور تأمین به‌موقع انواع کالای مورد نیاز واحدهای عملیاتی و ستادی خبر داد.
به گزارش کائنات و به نقل از شانا، رضا کاکا آقازاده در این باره توضیح داد: پایش اقلام راهبردی و حیاتی پالایشگاه هر ساله در دستور کار این شرکت است و تلاش می‌شود مطابق با فناوری روز و منطبق بر استانداردهای لازم، کالاهای مورد نیاز واحدها را در سریع‌ترین زمان ممکن تأمین کنیم.
وی افزود: شناسایی ظرفیت‌های داخلی کشور و دعوت از تولید کنندگان و سازندگان معتبر داخلی به‌صورت جدی در این مجموعه دنبال می‌شود و اجازه نمی‌دهیم نیازمندی‌های شرکت بر زمین بماند. رئیس تدارکات امور کالا در شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به تعمیرات اساسی در این شرکت گفت: بخش قابل‌توجهی از اقلام حیاتی مورد نیاز پالایشگاه در اختیار پروژه تعمیرات اساسی قرار دارد و پالایشگاه برای تولید حداکثری گاز در زمستان آماده خواهد شد. کاکا آقازاده کمک به جلوگیری از توقف عملیات تولید در شرکت و فرآورش حداکثری گاز و تحقق اهداف سازمانی را یکی از اهداف مهم تدارکات کالا دانست و تصریح کرد: واحد تدارکات کالا با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم  تلاش می‌کند در کمترین زمان ممکن به درخواست‌ها، پاسخ دهد. وی بیان کرد: همکاران ما در بخش‌های مختلف  اداره کالا واقعا به صورت شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا با رویکرد تعامل‌گرایانه و در نظر داشتن شاخص زمان و کیفیت، نسبت به تأمین کالای مورد نیاز شرکت اقدام شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه