روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ شنبه ۳۰ تير - شماره 4636

بازدید مدیران عالی بانک ایران زمین از شعب منطقه اصفهان


  همایش روسا و معاونین شعب منطقه اصفهان با حضور عضو هیأت سرپرستی، مدیر امور شعب، مدیر و معاونین منطقه بانک ایران زمین برگزار شد.
به گزارش کائنات، قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی در دیدار با کارکنان استان ضمن بررسی شرایط استان، بر تلاش مضاعف هیأت سرپرستی در جهت بهبود شرایط و اصلاح ساختارهای سازمانی و مالی تاکید کرد و گفت: به طور قطع تغییر در ساختار بانک و بهبود مستمر نیازمند عزمی راسخ و برنامه ریزی دقیق در این حوزه است.
عبداللهی تاثیر این اصلاحات را مثبت دانست و افزود: اصلاحات انجام شده علاوه بر ایجاد تحول در شرایط کنونی، انتظارات سهامداران و ذینفعان خود را به نحو مطلوبی مرتفع خواهد کرد.
وحید علیزاده مدیر امور شعب با تشریح شرایط موجود و بررسی عملکرد استان، خواستار تلاش جدی کارکنان شد و گفت: استان اصفهان همواره به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی مهم کشور بوده و باید جایگاه خود را در نظام بانکی در مطلوب ترین شرایط حفظ کند.
علیزاده از کارکنان خواست که فضای رقابتی موجب غفلت از اجرای مقررات و اصول رفتار حرفه ای نشود و همکاران ضمن حفظ اعتبار بانک، با عملکردی مناسب در راستای افزایش کارایی فردی و سازمانی گام بردارند.
وی همچنین ضمن قدردانی از مدیریت عالی بانک به دلیل اعتماد به نیروهای جوان، افزود: همکاران با هماهنگی در جهت جذب منابع و بازاریابی مشتریان جدید اقدام کنند.
در این مراسم مهدی تورکی مدیر منطقه موفقیت را در گرو کار گروهی دانست و گفت: همکاران با توجه به تنوع خدمات بانک از قبیل صدور گشایش اعتباری اسنادی داخلی، ضمانت نامه و سرویس های بانکداری دیجیتال، در جهت معرفی دقیق محصولات به مشتریان تلاش کنند.
در ادامه این سفر دو روزه، مدیران عالی بانک ایران زمین از شعب شهید بهشتی قم، بلوار امین قم، میدان جهاد قم، مطهری کاشان، آران و بیدگل و شهرکرد دیدن کرده و با مسئولان شعب در خصوص عملکرد شعبه به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون:
میان ستاد وشعب بانک توسعه تعاون
بازار مبادله ایجاد می‌شود
  چهل و سومین کمیته عالی ریسک با حضور نعمت اله رضایی، رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون،حمیدرضا البرزی، عضو هیات مدیره و اعضای کمیته در ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون برگزار شد.
به گزارش کائنات، رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این نشست اعلام کرد: یکی از کمیته های مهم که فعالیت آن ناظر به آینده می باشد، کمیته ریسک است.
رضایی افزود:همانگونه که بانک ها در تعامل با بانک مرکزی یک بازار مبادله دارند به دنبال آن هستیم که بین ستاد و شعب بانک توسعه تعاون نیز بازار مبادله ایجاد کنیم.
وی اظهار کرد:در صورت راه اندازی بازار مبادله در بانک، میزان مصارف بانک مدیریت و ریسک نقدینگی در کنترل می شود. رضایی بیان کرد: سطح تصمیمات در کمیته ریسک می تواند در سطح هیات مدیره باشد. وی گفت: انتشار منظم گزارش توسط کمیته ریسک موجب می شود که واحدهای ستادی و استانی نسبت به شاخص های عملیاتی همچون جذب منابع و مصارف حساسیت داشته باشند. حمیدرضا البرزی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این نشست اعلام کرد:گزارش های اداره ریسک می تواند چراغ راه فعالیت واحدهای ستادی و صف باشد.
وی افزود:اداره ریسک به عنوان دیده بان وضعیت نقدینگی بانک عمل می کندو گزارش هایی که از سوی این اداره به هیات مدیره ارسال می شود می تواند کمک مهمی در تصمیم گیری مدیران ارشد داشته باشد.
وی ادامه داد:با توجه به موضوعاتی که در حوزه ریسک مطرح است،اداره ریسک وظیفه دیده بانی و هشدار دهی نسبت به ریسک هایی که ممکن است در مسیر فعالیت بانک اتفاق می افتد را دارد.
در این کمیته همچنین اعلام شد، سامانه مدیریت مبتنی بر ارزش(VBM) در آینده نزدیک در بانک توسعه تعاون عملیاتی می شود.
بر این اساس، مدیریت بهینه مهم ترین دارایی بانک‌(تسهیلات) نیاز به اطلاعات دقیقی از پورتفوی تسهیلات دارد؛ از همین رو، کمیته بال در مستند«رهنمود حسابداری زیان اعتباری» بیان می ‌دارد که مهمترین عنصر در مدیریت پرتفوی، حسابداری زیان اعتباری است. سیستم حسابداری زیان به عنوان یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری(DSS) این امکان را دارد که اطلاعات مربوط به تمام قراردادهای تسهیلاتی موجود در بانک را منسجم و قابل تحلیل نماید.

بیمه معلم به مجمع می‏‏‌رود
 مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه معلم امروز شنبه مورخ 30 تیر1403برگزار می‌شود. به گزارش کائنات، بدینوسیله از کلیه صاحبان محترم سهام شرکت بیمه معلم (سهامی عام) دعوت می‌نماید در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت که در ساعت14  امروز شنبه مورخ 1403.04.30 در محل: تهران، لویزان، شیان ، نبش میدان طجرلو ، ساختمان اداری-تجاری کشتیرانی، برگزار خواهد شد، حضور به هم رسانند.
دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه:
1- استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1402.12.29
2- بررسی و تصویب صورتهای مالی سال مالی منتهی به 1402.12.29 و تصمیم گیری در مورد تقسیم سود و تخصیص اندوخته ها
3- تعیین میزان پاداش اعضای هیأت مدیره و حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره برای سال مالی 1403
4- تعیین حق حضور اعضای کمیته های موضوع آیین نامه حاکمیت شرکتی
5- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت
6- انتخاب محاسب فنی رسمی شرکت ( اصلی و علی البدل ) و آیین نامه های شورای عالی بیمه برای سال مالی 1403
7- سایر مواردی که به موجب قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد
سهامدارن حقیقی می‌توانند شخصاً یا قائم مقام قانونی آنان و یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی و نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی ) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز ، با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر ، جهت دریافت برگه ورود به جلسه به واحد امور سهام شرکت واقع در تهران، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان گاندی شمالی، خیابان برادران شریفی (به سمت ولیعصر) پلاک 44، طبقه سوم مراجعه نمایند.
ضمناً به استحضار می‌رساند که برگه ورود به جلسه در روز برگزاری در محل مجمع نیز قابل دریافت می‌باشد. همچنین امکان مشاهده آنلاین جلسه مجمع برای سهامداران از طریق سایت رسمی شرکت به نشانی MIC.CO.IR  فراهم شده است.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه
و فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر
 مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر به ترتیب راس ساعت ۸ و ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در محل هتل سیمرغ واقع در تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب کوچه دلبسته برگزار می‌شود.
به گزارش کائنات، سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً یا قائم مقام قانونی آنان و یا از طریق وکیل با ارائه وکالت‌نامه رسمی نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی در این دو مجمع حضور بهم رسانند. همچنین در زمان برگزاری مجمع، امکان پخش زنده و حضور مجازی برای سهامدارانی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند برای آگاهی از تصمیمات از طریق تارنمای بیمه کوثر به نشانی www.kins.ir فراهم شده است.  مصطفی مقصودی در ادامه اضافه کرد: استماع گزارش هیئت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال گذشته، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال گذشته، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی، انتخاب اعضای هیئت مدیره برای مدت قانونی و موارد دیگری که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده است در بندهای دستور جلسات بوده که در دو مجمع عمومی عادی سالیانه و  فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر بررسی و نهایی خواهند شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه