روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۳ شنبه ۲۳ تير - شماره 4633

اکران پس از ۳ سال تاخیر؛ «برف آخر» پاییز اکران می‌شود؟


 حسن مصطفوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برف آخر» گفت که به احتمال زیاد این فیلم پاییز امسال اکران می‌شود.
حسن مصطفوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برف آخر» درباره زمان اکران این فیلم در سینماهای ایران گفت: به احتمال زیاد فیلم «برف آخر» پاییز امسال در ایران اکران می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که این فیلم چه تفاوتی با نسخه جشنواره فیلم فجر دارد، بیان کرد: فیلم «برف آخر» نسبت به نسخه‌ای که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد، کوتاه‌تر شده است. این کوتاهی روی داستان فیلم تأثیری نداشته و صرفاً از نظر زمانی کوتاه شده است.
امیرحسین عسگری کارگردان فیلم سینمایی «برف آخر» پیش‌تر در گفت‌وگو با مهر درباره زمان تقریبی اکران این فیلم سینمایی گفته بود: «برف آخر» این روزها در شرایط پخش جهانی قرار دارد. در واقع بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار بود پس از اتمام پخش جهانی فیلم و شرکت در جشنواره‌های مختلف، برای اکران عمومی این اثر در سینماها اقدام می‌کنیم.
 فیلم «برف آخر» ساخته امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی یکی از آثار حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود که با نامزدی در ۱۲ رشته و دریافت جایزه در ۴ بخش ویژه هیأت داوران، بهترین چهره‌پردازی، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگر نقش اول مرد یکی از آثار کنجکاوی برانگیز این رویداد است که با گذشت ۲ سال، هنوز اکران عمومی نشده است. داستان این فیلم درباره زندگی دامپزشکی است که در شهرستان کیاسر استان مازندران درگیر ماجرایی می‌شود؛ یوسف رئیس اداره دامپزشکی در شهری کوچک است. او روزها به گاوداری‌ها سرکشی می‌کند و شب‌ها به شکار گرگ می‌رود. یوسف که حمله گرگ‌ها به گاوداری را دلیل آتش‌سوزی آن‌جا می‌داند از روی نفرت گرگ‌ها را شکار می‌کند اما به واسطه گرگی زخمی، او با رعنا آشنا می‌شود که برای رهاسازی و کنترل جمعیت گرگ‌ها به آن منطقه آمده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه