روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۰ تير - شماره 4632

در دیدارهای روز گذشته رئیس جمهور منتخب مطرح شد

تأکید پزشکیان بر همکاری با قوه قضاییه و مبارزه جدی با فساد

 رئیس‌جمهور منتخب در دیدار با رئیس قوه قضاییه بر عزم خود برای به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری با سایر دست‌اندرکاران و کارگزاران نظام به‌منظور رسیدگی به مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصاد کشور و نیز مبارزه جدی با فساد تأکید کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح دیروز با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، ضمن تبریک مجدد انتخاب وی از سوی مردم، گفت: وظیفه همه ما کارگزاران نظام اسلامی این است که با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه استعدادها و ظرفیت‌ها، در راستای حل مسائل و تحقق انتظارات بحق مردم و آرمان‌های متعالی و عدالت‌خواهانه انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: قوه قضاییه در چارچوب پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی و در راستای هم‌گرایی قوا جهت گسترش عدالت اجتماعی آماده همکاری با دولت منتخب است.
پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تشکر از رئیس قوه قضاییه بر عزم خود برای به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری با سایر دست‌اندرکاران و کارگزاران نظام برای رسیدگی به مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصاد کشور و نیز مبارزه جدی با فساد تأکید کرد.
دیدار رئیس سازمان صداوسیما با پزشکیان
پیمان جبلی روز گذشته در دفتر مسعود پزشکیان حضور یافت و ضمن تبریک کسب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی از سوی رئیس‌جمهور منتخب، تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در راستای وظیفه ذاتی، ملی و انقلابی، به‌عنوان رسانه ملی همه تلاش خود را برای رقابتی کردن فضای انتخابات و ایجاد شور و نشاط در جامعه به‌کار گرفت و پس از این نیز آماده همکاری با جنابعالی و دولت محترمتان در راستای خدمت به ملت ایران است.
دکتر پزشکیان هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران صداوسیما در ایام انتخابات، بر اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف و مسئولانه این سازمان به جامعه و ایفای نقش در انتقال صحیح مطالبات، خواسته‌ها و انتقادات مردم به مسئولان و نیز انعکاس متقابل تلاش‌های دولتمردان تأکید کرد. 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه