روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۸ تير - شماره 4630

برای دومین سال پیاپی،

حراست نفت و گاز مارون حراست برتر مناطق نفتخیز جنوب شد


  اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برای دومین سال پیاپی به عنوان «حراست برتر»  سال 1402 در میان حراست های شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شناخته شد.
عملکرد شایسته حراست این شرکت در پیشبرد برنامه و اجرای دستورالعمل ها علاوه بر اقدامات فوق برنامه همچون استفاده از تجهیزات نوین، پیگیری پروژه های حفاظت الکترونیک، گشت های عملیاتی و ارتباط مناسب با نهاد ها و سازمان های ذیربط از اهم شاخص های موثر بر انتخاب به عنوان حراست برتر اعلام شدند.
مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی این دستاورد ارزنده را نتیجه برخورداری سازمان از حراست مردان متعهد و کارآمد ارزیابی کرد و از رئیس و کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش اداره حراست شرکت به خاطر تامین آرامش فرآیند تولید علاوه برحراست از سرمایه های انسانی و سایر دارایی های ارزشمند مردم (نزد شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون) تقدیر و تشکر به عمل آورد.
سید محمد موسوی، رئیس حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز از حمایت های مدیرعامل این شرکت و سید محمد علی سدیری، رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تقدیر نمود.

راه اندازی سیستم گویای نوبت دهی
صدور پروانه كار در شركت نفت و گاز كارون
برای اولین بار در سطح مناطق نفتخیز جنوب سیستم گویای نوبت دهی و اعلام زمان انتظار تلفنی صدور پروانه کار در اداره HSE شرکت نفت و گاز کارون راه اندازی گردید.
رئیس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با توجه به ترافیک بالای تماس‌های ورودی با شماره تلفن‌های واحد صدور پروانه کار و مشکلات ایجاد شده در ساعات اولیه روز،با تأکید مدیر عامل محترم برای رفع مشکل و ایجاد تسهیلات مورد نیاز،با هماهنگی اداره مخابرات شماره تلفن گویای نوبت دهی و زمان انتظار ۲۲۵۷۵ جهت صدور پروانه کار برای اولین بار در سطح مناطق نفتخیز جنوب در HSE شرکت نفت و گاز کارون نصب و راه اندازی گردید.
سعید جهانی با اشاره به اهمیت نقش پروانه کار در واحدهای عملیاتی و مجاورت تاسیسات به منظور کنترل و نظارت بیش از پیش افزود: این اقدام با تلاش و همکاری ادارات مخابرات و تدارکات و امور کالا و با محوریت اداره HSE در راستای پیشگیری از ایجاد وقفه و تاخیر در فرایند صدور پروانه کار انجام گردید.

بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد:
آمادگی بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات مردمی در ایام محرم و صفر
 فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از آمادگی این نهاد برای جمع آوری نذورات مردمی و توزیع میان خانواده های تحت‌پوشش بهزیستی استان در ایام محرم و صفر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: مردم نوع‌دوست، عزاداران حسینی و خیران نیک اندیش می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به بهزیستی استان اهدا کنند و در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
وي ضمن قدردانی از همدلی و همراهی هم استانی های نیکوکار در راستاي توسعه خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی، افزود: مردم خير و نيكوكاران استان همواره در مناسبت های مذهبی یار و یاور بهزیستی استان بوده و نیازمندان و اقشار تحت حمایت بهزیستی استان را با نذورات خود یاری نمودند.
بریمانی اظهارداشت: از شهروندانی که قصد قدم گذاشتن در اين راه خير را دارند، تقاضا دارم که نذورات و کمک های خود را به ادارات، موسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان تحويل دهند.
مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به شیوه های غیرحضوری جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت نذورات، خاطر نشان کرد: شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸  و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  بنام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت نذورات هم استانی های عزیز می باشد.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی
شرکت آب منطقه ای قزوین معرفی شد
 قزوین – فرجی - در جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی این شرکت معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین منصور ستوده مدیرعامل این شرکت در این جلسه اظهار داشت: اکثر همکاران ما در شرکت آب منطقه ای قزوین دارای تخصص و دانش روز هستند، لذا شناسایی و استفاد از این پتانسیل و ظرفیت برای پست های مهم و کلیدی شرکت یکی از سیاست های مهم کاری می باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: توجه به توانمندسازی کارکنان مستعد با هدف ارتقاء آنها در طول زمان خدمت که همان توجه و پیاده سازی اصل جانشین پروری در شرکت می باشد بسیار مهم و ضروری و نشاندهنده بلوغ یک سازمان است.
ستوده اتحاد، همکاری و مشارکت بین معاونین، مدیران و کارکنان را رمز موفقیت یک شرکت برشمرد و تصریح کرد: شوری و مشورت و استفاده از ایده ها و اندیشه ای جدید و بروز می تواند باعث بهتر انجام شدن امور گردد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین ادامه داد: حوزه منابع انسانی بسیار مهم و حساس است لذا تامین نیازها و خواسته های همکاران و خانواده های آنها در چارچوب قوانین و مقررات باید یکی از اهداف مهم معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی باشد زیرا می تواند سبب ارتقاء و بهبود عملکرد شرکت شود در نتیجه انتظار می رود این معاونت ضمن احصاء خواسته های به حق همکاران در جهت تحقق آنها نیز اقدام نموده و گام های موثری را بردارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین مسئولیت پذیری را رمز افزایش توان مجموعه در پاسخگویی برشمرد و بیان داشت: هر پست و جایگاه مسئولیت هایی را به دنبال دارد که تعهد، وظیفه شناسی و خدمت در مسیر مسئولیت های تفویض شده می تواند سبب شکوفایی، رشد و تعالی شرکت در همه عرصه ها گردد.
شایان ذکر است در این جلسه محمدحسن اله وردیان با حکم مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی این شرکت معرفی گردید.

نصب 1478علمک گاز درسه ماهه نخست سال
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در خصوص نصب انشعابات سه ماهه ابتدایی سال جاری در سطح استان گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری در کل استان کار نصب 1478علمک انجام شده که696 فقره انشعاب در بخش شهری و782 فقره انشعاب دیگر در بخش روستایی بوده است.” به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر مدیر عامل این شرکت افزود: این تعداد علمک زمینه جذب 3046مشترک جدید را در استان فراهم کرده که 2080مشترک آن در شهرها و 966 مشترک در بخش روستایی بوده است.
وی با بیان اینکه گازرسانی به تمام نقاط در جریان است، گفت: تمام تلاش ما در شرکت گاز استان تأمین پایدار گاز طبیعی برای مشترکین و ارائه خدمات مطلوب است.
وی با بیان اینکه گازرسانی به تمام نقاط در جریان است، گفت: تمام تلاش ما در شرکت گاز استان تأمین پایدار گاز طبیعی برای مشترکین و ارائه خدمات مطلوب است.
 مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: در سال جاری مجموعاً 80 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فلزی اجرا شده که بر همین اساس میزان شبکه اجرا شده در استان به 8198 کیلومتر رسیده است.
 وی افزود: استان بوشهر 293939 مشترک گاز طبیعی در 40شهر و 501 روستا دارد.

مشترکان خوش‌مصرف آب،  جایزه می گیرند
  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مشترکانی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف(16 متر مکعب در ماه) برسانند، به ازای هر مترمکعب مصرف، کمتر از الگوی تعیین‌شده، جایزه خوش‌مصرفی به صورت بستانکاری در قبوض آنان لحاظ می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،  محمد محمدی با دعوت از تمامی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به صرفه‌جویی حداقل 15 درصدی مصرف آب برای گذر بدون مشکل و نگرانی از تابستان گرم پیش رو، گفت: براساس دستورالعمل‌های تعیین شده، مشترکان پرمصرفی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند، به ازای هر مترمکعب مصرف کمتر از الگوی تعیین‌شده، جایزه خوش‌مصرفی به صورت بستانکاری در قبوض آنان لحاظ می‌شود.
وی با بیان اینکه الگوی مصرف ماهانه آب در  ایلام 16 مترمکعب برای هر خانوار  است تصریح کرد: بر اساس بخشنامه های و تعرفه های آب و خدمات دفع فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو، به مشترکین خانگی که مصرف آب آنها در حد الگویی مصرف و پایین تر از آن هست و مصرف آب خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش می دهند به میزان کاهش مصرف آب نسبت به الگویی مصرف یا مصرف دوره مشابه سال قبل( هر کدام کمتر باشد) پاداش صرفه جویی در صورتحساب اعمال می گردد.

«بیمه رایگان» هدیه شهید جمهور به مادران روستایی گلستان
مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان از «بیمه رایگان» بعنوان هدیه شهید جمهور به مادران روستایی خبر داد.مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان از اجرای طرح شهید جمهور به مناسبت چله خدمت خبر داد و گفت: بر این اساس مادران شاغل دارای سه فرزند که در روستا و عشایر ساکن زندگی می‌کنند بیمه رایگان می‌شوند.قدیمی در همایش نقش زنان در حماسه بزرگ انتخابات و دستاوردهای شهید جمهور در حوزه زنان و خانواده که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان توانست رتبه پنجم کشوری را از آن خود کند و تاکنون ۱۸ هزار نفر در این صندوق ثبت‌نام کردند و این ثبت‌نام‌ها همچنان ادامه دارد.وی از اجرای طرح بیمه رایگان مادران شاغل دارای سه فرزند که در روستا و عشایر ساکن هستند خبر داد.مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان گلستان ابراز کرد: طرح ویژه شهیدجمهور به مناسبت چله خدمت و در راستای حمایت از خانواده برگزار می‌شود شامل مادرانی است که فرزند سوم خود را از سال ۱۳۹۶ به بعد به دنیا آوردند و می‌توانند از این طرح استفاده کنند.قدیمی با اشاره به اینکه جامعه هدف ما می‌تواند از مزایای این صندوق استفاده کند، خاطرنشان کرد: ویژگی شاخص عضویت در این صندوق، پرداخت ۷۰ درصد بیمه توسط دولت است که بیمه شده می‌تواند با انتخاب یکی از هشت سطح درآمدی، ۳۰ درصد از حق بیمه خود را طبق درآمد، ماهانه یا سالانه یا ۶ ماه یک بار واریز کند.قدیمی خاطرنشان کرد: مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر؛ دریافت مستمری از کارافتادگی، مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان متوفی و انتقال سابقه بیمه است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه