روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۸ تير - شماره 4630

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

۱۵ پروژه گازرسانی شهرستان هوراند در حال اجرا است

 لیلا پاشایی: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: آخرین عملیات گازرسانی به شهرستان هوراند در قالب ۱۵ پروژه روستایی در حال اجرا است.
نادر کمالی در جریان دیدار با فرماندار شهرستان هوراند با اعلام این خبر افزود: روند گازرسانی در شهرستان هوراند مطلوب بوده و هم اکنون 94.91 درصد خانوار روستایی این شهرستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارد.
وی با تشریح آخرین روند اجرای پروژه های گازرسانی در شهرستان هوراند اظهار کرد: با به ثمر رسیدن پروژه های در حال اجرا گازرسانی در این شهرستان اتمام می یابد.
فرماندار شهرستان هوراند نیز ضمن ارائه لوح تقدیر از عملکرد مطلوب شرکت گاز استان در محرومیت زدایی و توزیع عادلانه رفاه، عنوان کرد: توسعه گازرسانی زمینه ساز ارتقای زیرساخت های اقتصادی و رونق تولید و رفاه عمومی بوده و امید است با حفظ این سرمایه ملی توسط مصرف کنندگان، نهادینه سازی مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت این نعمت الهی، سهم مهمی در آبادانی استان داشته باشیم.
۵ روستای شهرستان چاراویماق گازدار شد
در تداوم اتمام و بهره برداری از پروژه های مهم گازرسانی در شهرستان چاراویماق، ۵ روستای مریم، تکان، آغداش، شورجه اله امانلو و سوغانچی رود گازدار شد.
رئیس اداره گاز شهرستان چاراویماق در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: پروژه گازرسانی به ۵ روستای یاد شده با ۱۹۰ خانوار و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به مدار مصرف گاز کشور متصل شده است. علی عباسی افزود: هم اکنون تعداد روستاهای گازدار این شهرستان ۱۸۸ روستا و درصد بهره مندی خانوارهای آن 93.5 درصد است.
وی با اشاره به پروژه های در دست اجرا اظهار کرد: هم اکنون گازرسانی به ۱۲ روستای این شهرستان فعال بوده و با روند مطلوبی در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.
عباسی تصریح کرد: تاکنون برای تأمین گاز مشترکین این شهرستان شبکه گازرسانی  به طول ۹۲۵ کیلومتر اجرا شده است.
رئیس اداره گاز شهرستان چاراویماق در توضیح سایر واحدهای بهره مند از گاز شهرستان اظهار کرد: هم اکنون ۴ واحد صنعتی و ۳ جایگاه عرضه سوخت شهرستان از انرژی پاک گاز طبیعی بهره مند بوده و اداره گاز شهرستان چاراویماق با راه اندازی ۹ ایستگاه گازرسانی در تأمین و توزیع پایدار گاز مصرفی مشترکین تلاش دارد.
به گفته وی، نزدیک رسانی گاز به شهرک صنعتی ورقه چاراویماق پایان یافته و این اداره آمادگی دارد به فراخور اجرای شبکه داخلی شهرک و درخواست متقاضیان، نسبت به توزیع جریان گاز اقدام کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه