روزنامه کائنات
2

سیاسی

۱۴۰۳ شنبه ۲ تير - شماره 4618

امیر واحدی: مشارکت بالا در انتخابات، کشور و ملت را از هر تهدیدی مصون می‌کند


  فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مشارکت بالا در انتخابات مانند سنگری مستحکم، کشور و ملت را از هر تهدید و آسیبی مصون می‌سازد.
امیر حمید واحدی در جمع فرماندهان و مسئولان که در ستاد نهاجا و به صورت وبیناری در سراسر پایگاه‌های این نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات نماد جمهوریت و اسلامیت است، گفت: نهاد انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، از ارکان اصلی آن است و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز با بیان اهمیت آن، جمهوریت و اسلامیت نظام را وابسته به انتخابات دانسته‌اند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه مشارکت، اصل کلیدی انتخابات است، افزود: در ادوار مختلف انتخابات، رهبر معظم انقلاب بر مسئله حضور پرشور و پررنگ مردم در انتخابات تاکید کرده و اصل کلیدی «مشارکت در انتخابات» را مهم‌تر از اینکه چه کسی انتخاب شود دانسته‌اند. ایشان همواره بر چهار مؤلفه سلامت، امنیت، مشارکت قوی، و رقابت واقعی در انتخابات تاکید دارند و مشارکت گسترده را نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ پروردگار می‌دانند.
امیر واحدی با اشاره به اینکه رأی مردم تعیین‌کننده روندهای حاکمیتی است، اضافه کرد: برای تبیین اهمیت انتخابات آینده از ابعاد داخلی می‌توان به جایگاه راهبردی «رأی مردم» به عنوان محوری‌ترین مؤلفه، اشاره کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه