روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۳ دوشنبه ۲۱ خرداد - شماره 4611

معاون رئیس جمهور:

۵ مدیر ناکارآمد در مازندران جابه جا شد


  معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در پایان آخرین سفر استانی دولت به مازندران قرار شد ۱۰ مدیر استانی جابجا شوند که صبح دیروز ۵ مدیر تغییر کرد و ۵ نفر باقی مانده نیز در حال جابجایی هستند.
«محسن منصوری» معاون اجرائی رئیس جمهور در پایان بازدید از مرکز مقابله با فساد نهاد ریاست‌جمهوری (۲۷۷۷) در جمع خبرنگاران یکی از سرفصل های شهید رئیسی را مبارزه با فساد برشمرد و گفت: ایشان در دستگاه‌های مختلف، محکم ایستاد و رسیدگی جدی به فساد انجام شد.
وی ادامه داد: مبارزه با مفاسد از شعارهای اصلی شهید رئیسی بود و این مرکز و دولت هم کار خود را با قدرت در این مسیر دنبال می‌کنند. این مرکز تمرکز اصلی خود را با اخذ و پرداخت رشوه در دستگاه‌های مختلف گذاشته است که هر گزارشی رسیده شود را پیگیری کند. منصوری همچنین در پاسخ به پرسشی درباره موضوع گشت ارشاد مدیران، اظهار کرد: گشت ارشاد مدیران با جدیت دنبال می‌شود و شهید رئیسی هم به این امر تاکید داشتند. هر گزارشی برسد پیگیری می‌شود. ما از مسیرهای مختلف این هدف را دنبال می‌کنیم. ۴ تا ۵ دستگاه نظارتی و اطلاعاتی داریم که این گزارش‌ها را جمع‌آوری و جمع‌بندی می‌کنند. به علاوه نیروهای معتمد و متدین در استان‌ها هستند که از عملکرد دستگاه‌ها تحلیل می‌دهند و ‌بازرسی ریاست جمهوری هم این موارد را بررسی می‌کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه