روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۰ خرداد - شماره 4610

همایش کاشت نهال در پارک ۵۴ هکتاری بستانو در روزجهانی محیط زیست


  همزمان با 5 ژوئن روز جهانی محیط زیست جمعی از کارکنان شرکت پتروشیمی پارس اقدام به کاشت تعدادی نهال بومی و متناسب با شرایط اقلیمی منطقه در پارک تفریحی بستانو نمودند
همزمان با ۵ ژوئن روز جهانی محیط زیست جمعی از کارکنان شرکت پتروشیمی پارس اقدام به کاشت تعدادی نهال بومی و متناسب با شرایط اقلیمی منطقه در پارک تفریحی بستانو نمودند.
این شرکت با کاشت نهال به شعار روز جهانی محیط زیست عمل نموده است.
شعار روز جهانی محیط زیست امسال، احیای زمین، بیابان زدایی، و تاب آوری در مقابل خشکسالی نامگذاری شده است.
در دین مبین اسلام، آیات، روایات و احادیث نیز بر حفاظت از محیط زیست تاکید شده و حفاظت از طبیعت جایگاه والایی در فرهنگ دینی و اسلامی ما دارد.

رئیس روابط عمومی نفت و گاز مارون:
دستاوردهای روابط عمومی
 نتیجه تعامل و همدلی دست اندركاران است
  رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در پی کسب دو عنوان  «ستاره ملی روابط عمومی» و «ستاره مدیریت روابط عمومی» در یازدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران گفت دستاوردهای روابط عمومی نتیجه حمایت های تسهیل گر مدیر عامل شرکت و تعامل مثبت، کار تخصصی و همدلی کارشناسان این امور بوده است.
علی اکبر چهرازی روابط عمومی را بخشی با ماموریتی خطیر دانست که با صداقت و حسن امانتداری در عرصه ارتباطات، اطلاع رسانی و تعامل با ذینفعان، همه سازمان را نمایندگی کرده و در راستای پیشبرد اهداف خرد و کلان آن گام بردارد.
وی با تاکید بر اینکه دو عنوان فوق الذکر را شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به عنوان یک خانواده همدل و همراه کسب کرده است، از کارکنان اداره روابط عمومی به پاس ایجاد این زنجیره ارتباطی یکپارچه، کارآمد  و آگاهی بخش تقدیر کرد.
گفتنی است یازدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی به مناسبت  روز ملی روابط عمومی،  سه شنبه ۸ خرداد با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس، مسئولان و مدیران اجرایی، پیشکسوتان، اساتید و فعالان عرصه روابط عمومی در مرکز همایش های صدا وسیما برگزار شد‌.

انتخابات لیلة القدر انقلاب اسلامی است
 ساوجبلاغ – سیروس رنجبرکهن: جلسه جهاد تبیین و روشنگری بانوان هیات های مذهبی در سالن جلسات سازمان تبلیغات نظرآباد برگزار شد.
در این جلسه حجه الاسلام صفوی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان نظرآباد باعنوان اینکه انتخابات لیلة القدر انقلاب اسلامی است ، تاکید کرد: باید مسائل و مباحث انقلاب را به درستی برای مردم تشریح وتبیین کنیم .
 وی افزود «شهید رئیسی به مثابه رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی» در  دولت سیزدهم کارنامه درخشان وقابل ارائه‌ای دارد، در کنار همه سختی‌ها و اتفاقات‌ جنگ ارزی و جراحی اقتصادی که ایجاد شد، اتفاقات مثبتی در فضای اقتصادی رخ داد و مردم علی‌رغم بمباران رسانه‌ای در کنار دولت پای کار آمدند.
حجه الاسلام صفوی اشاره کرد ملت ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه حماسه دیگر خلق خواهند کرد که به تعبیر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «حماسه انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت است.
در ادامه جلسه مشاورامورزنان و خانواده فرمانداری طی سخنانی گفت: از زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد تحولاتی انجام گرفته است که بعضی از تاثیرات آن را دیده‌ایم و بخشی نیز با گذشت زمان، خود را نشان می‌دهد .
خانم توزنده جانی در ادامه با ارایه گزارشی از عملکرد دولت در حوزه زنان و خانواده ،جوانی و جمعیت ، اعتبار فرهنگی شهید آوینی، تاکید داشت: امروز بیان خدمات و اقداماتی که دولت ریل‌گذاری کرده است، می‌تواند هم مردم را پای صندوق بیاورد و هم منجر به انتخاب فرد اصلح شود.
ایشان در ادامه این جلسه به جهاد تبیین و روشنگری توسط مسئولین هیات های مذهبی بانوان  و گفتمان سازی عملکرد دولت تاکید نمودند.

افزایش همکاری کانون پرورش فکری گلستان با صدا و سیما برای غنی‌سازی برنامه‌های کودک و نوجوان
  مدیر کل صداوسیمای گلستان در دیدار با مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان اینکه توجه به حوزه کودک و نوجوان، نقطه‌ای برای ایجاد بستر‌های فرهنگی است بر همکاری و تعامل بیشتر کانون پرورش فکری با صدا و سیما تاکید کرد.
رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای گلستان در این دیدار گفت : صدا و سیمای گلستان به دنبال تعامل و همکاری با متولیان فرهنگ و هنر به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان است و از کار‌های نو در برنامه سازی‌ها استقبال می‌کند.وی به استفاده از ظرفیت‌های متنوع و گسترده کانون اشاره کرد و افزود : ما به دنبال گسترش برنامه‌هایی که زیست بوم گلستان باشد هستیم و می‌خواهیم گلستان را در سطح کشور به زیبایی معرفی کنیم.مدیرکل صدا و سیمای گلستان با بیان اینکه به دنبال تقویت استعداد نوجوان و جوانان مستعد در زمینه پویا نمایی هستیم ادامه داد : در این زمینه کانون می‌تواند همراه ما باشد و آماده هر گونه همکاری در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی و ایجاد جریان فرهنگی برای نسل جوان و مستعد هستیم.در این دیدار مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور هم گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند بذر ایمان را در دل‌ها بکارید و کاشت بذر ایمان با قصه‌گویی ممکن است و رسانه ملی پای هر کاری بیاید اثر گذاری آن را ۱۰ برابر بیشتر می‌کند و همکاری کانون و صداوسیما برای مردم سودمند خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه