روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت - شماره 4597

در گفت و گو با روزنامه کائنات اعلام شد؛

فعالیت روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی در چهار حوزه تبیینی


 آذربایجان شرقی –لیلا پاشائی   : رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی گفت: واحد روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ در چهار حوزه اطلاع رسانی، ارتباطات، انتشارات و پویش مجازی به تشریح عملکرد و دستاوردهای اداره کل پرداخته است.
علیرضا سپهری با اعلام این خبر اظهار کرد: سال گذشته ۶۰۰ عنوان خبر از عملکرد معاونت‌ های مختلف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی تهیه و از طریق رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و فضای مجازی منتشر شده است.
وی افزود: ۴۵۰ عنوان خبر تولیدی و رویدادی هم طی این مدت در قالب گزارش خبری و تولیدی، مصاحبه و خبر مکتوب از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و شبکه‌های ملی صدا و سیما پخش شده است.
رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی همچنین از اجرای برنامه‌های مشترک با صدا و سیما به منظور فرهنگ سازی رانندگی ایمن خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۵ قسمت برنامه سیمای راهبران (یول بیر) تهیه و روی آنتن شبکه استانی سهند رفت.
سپهری، تهیه ۶۰ مورد کلیپ حرفه ای، بروز رسانی کانال‌های مجازی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی و مستند سازی فعالیت‌های نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی را از فعالیت‌های اداره روابط عمومی در حوزه ارتباطات اعلام کرد.
وی همچنین تهیه ۷۰ مورد اینفوگرافی، ۱۰ مورد موشن گرافی و تهیه و نصب ۴۰ مورد بنر اطلاع رسانی جاده ای را از انتشارات یک ساله روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی برشمرد. سپهری در ادامه از اجرای موفق پویش “چشم به راهیم” در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر از مسافران و میهمانان در ورودی شهر تبریز از محل اجرای پویش بازدید کرده و لحظاتی را به استراحت و رفع خستگی پرداختند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه