روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت - شماره 4595

مدیرعامل توانیر خبر داد؛

برنامه ٢٠ ساله توانیر با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین تامین برق

  مدیرعامل شرکت توانیر گفت: شرکت توانیر برنامه ٢٠ ساله ای را طراحی کرده که اجرای آن براساس منابع، به روز کردن برنامه و استفاده از فناوری‌های جدید در روش‌های تامین برق، بخشی از وظایف برنامه ریزی توانیر است.
به گزارش کائنات و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای یزد به صورت ارتباط برخط با مدیرعامل شرکت توانیر و با حضور معاون امور عمرانی استاندار یزد، معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر، مدیرعامل سابق برق منطقه ای یزد، فرمانده سپاه الغدیر یزد برگزار و احمد کردستانی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت  معرفی شد.
مصطفی رجبی مشهدی در این مراسم، یزد را استانی صنعتی با سهم بالای برق مصرفی صنایع عنوان کرد و گفت: این استان با برخورداری از مردم مؤمن شاخص‌های مصرفی مناسبی را در بخش خانگی رقم زده است.
وی ابوالفضل اسدی مدیرعامل سابق برق منطقه‌ای یزد را فردی باهوش، برنامه‌ریز و پرتلاش دانست و افزود: به دلیل سوابق ارزنده و موفقیت وی در پیشبرد وظایف محوله به ویژه در حوزه برنامه ریزی، تصمیم گرفتیم در سمت معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر از تجارب ایشان استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت توانیر، برنامه‌ریزی را از اقدامات اساسی هر دستگاه اجرایی دانست و افزود: فعالیت براساس برنامه‌ریزی، ضامن موفقیت است، از این رو شرکت توانیر برنامه ٢٠ ساله‌ای را طراحی کرده که اجرای آن براساس منابع، به روز کردن برنامه و استفاده از فناوری های جدید در روش های تامین برق، بخشی از وظایف برنامه ریزی توانیر است.
رجبی مشهدی همچنین با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت برق یزد و استمرار پایداری شبکه، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های موجود و مدیران شایسته، دورنمای خوبی برای برق منطقه‌ای یزد با همکاری شرکت توزیع و تولید نیروی برق استان می‌بینم.
وی، مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد را مدیری باتجربه و موفق با سوابق ارزشمند در حوزه انتقال و برنامه ریزی صنعت برق توصیف و تصریح کرد: احمد کردستانی در مدت سرپرستی این مسوولیت، رضایت وزارت نیرو، توانیر و استاندار یزد را جلب کرد که به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای یزد منصوب می‌شود.
مدیرعامل توانیر در پایان از تلاش‌های مدیران و کارکنان برق منطقه‌ای یزد قدردانی کرد و با بیان این که طی سال‌های گذشته برای تأمین زیرساخت‌های نیروگاه های خورشیدی، نیروگاه بزرگ حرارتی و مقیاس کوچک یزد زحمات زیادی کشیده شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده شاخص های برق منطقه‌ای یزد همواره رو به پیشرفت بود، به طوری که با ١٠ سال قبل قابل مقایسه نیست.
معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر نیز در این مراسم راهبرد سه سال اخیر توانیر را توسعه زیرساخت‌های تولید و توزیع برق بیان و با اشاره به شعار سالِ «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کرد: پویش با انرژی راه‌اندازی شده و با جدیت در حال اجرا است که سهم مردم در پویایی چرخ اقتصاد را تحقق می‌بخشد و جوایز خوبی در نظر گرفته شده که امیدواریم یزد با پیشینه بهره‌وری، در این پویش موفق عمل کند.
محمد اله داد معاون هماهنگی، انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیز نیز با اشاره به اینکه ابوالفضل اسدی مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه ای یزد در سِمت معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر ادامه خدمت می دهد، گفت: با تلاش مدیران و کارکنان متخصص یزدی، صنعت برق یزد در تلفات کمتر از یک درصد، انرژی سبز و خورشیدی و بهره وری بالا شاخص برتر را در کشور دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه