روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت - شماره 4594

در سومین روز کاری نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شرکت های ملی حفاری و توسعه حفاری تدبیر


  شرکت های ملی حفاری ایران و توسعه حفاری تدبیر در حاشیه سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند .
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این تفاهم‌نامه با حضور دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و دکتر علی فروزنده مدیرعامل شرکت توسعه تدبیر در سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی نفت به امضای طرفین رسید.
در آیین امضای این تفاهمنامه دکتر گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران، حفاری چاه های نفت و گاز را کاری سخت، پیچیده و مبارزه با طبیعت خشن و با ریسک بالا عنوان کرد و گفت: در عملیات حفاری تنوعی از تخصص ها و تکنیک های فنی کاربرد داشته تا یک حلقه چاه نفت یا گاز به تولید برسد.
وی افزود: دکل حفاری نماد این صنعت استراتژیک است و خدمات متنوع با تخصص و تجهیزات گوناگون در میادین نفتی ارائه می شود تا فرآیند تولید و بهره برداری از میادین محقق گردد.
در ادامه دکتر فروزنده ضمن تاکید بر همکاری هر دو شرکت در تحقق برنامه های پیش رو گفت: در سال های گذشته در اجرای پروژه ها همکاری و تعامل مثبتی با ملی حفاری در حفر چاه های نفت و گاز شکل گرفته و بی شک تفاهمنامه امروز استمرار و نوید بخش افزایش کارایی و سرعت بخشیدن در اجرای تعهدات قراردادی است.
مدیرعامل شرکت توسعه حفاری تدبیر در همین ارتباط اظهار امیدواری کرد گسترش تعامل سازنده با مجموعه شرکت ملی حفاری ایران به ویژه در پروژه چشمه خوش موجب شود تا  با کاهش زمان و هزینه، اجرای این طرح توسعه ای شتاب گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبر داد؛
برقدار نمودن ۳۳ موکب
 و غرفه ایستگاه صلواتی در مسیر شهدای بازی دراز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برقدار نمودن ۳۳ موکب و غرفه ایستگاه صلواتی در مسیر شهدای بازی دراز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ مهندس مرادی اظهار داشت: این شرکت از یک ماه قبل به منظور تامین برق و خدمات رسانی به زائرین عزیز برنامه ریزی های لازم را انجام داده بود تا به نحو احسن در برگزاری باشکوه این مراسم ایفای نقش نماید.
وی گفت: یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۵ و ۲ دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری در مسیر یادمان شهدای بازی دراز نصب گردید و همچنین ۱۸ پروژکتور ۲۵۰ واتی در این مسیر نصب شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: کابل کشی ۳۰۰ متر کابل خود نگهدار شبکه هوایی، نصب ۶ پایه بتونی و چوبی به ارتفاع ۹ متر و نصب ۲۰ تخته فیوز به همراه ۵۰۰ متر کابل از دیگر اقدامات این شرکت در مسیر شهدای بازی دراز می باشد.
وی گفت: برقدار نمودن ۱۸ موکب و ۱۵ غرفه و ایستگاه صلواتی درب حرم و همچنین تعمیر و اصلاح ۲۰۰ دستگاه لامپ انجام شد و دو اکیپ خدمات رسانی شرکت به مدت ۱۰ روز در این منطقه به ایفای خدمت پرداختند.

با هدف توسعه فعالیت های اکتشافی در میادین داخلی
شركت ملی حفاری ایران و شرکت عملیات اکتشاف نفت تفاهم‌نامه همكاری
 امضا كردند
 شرکت های ملی حفاری ایران و عملیات اکتشاف نفت در سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
در سومین روز کاری نمایشگاه بین المللی نفت تهران، با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و اصحاب رسانه تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت های ملی حفاری و عملیات اکتشاف نفت  منعقد و به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.
دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در ارتباط با این تفاهمنامه گفت: شرکت ملی حفاری ایران نقش کلیدی در فرایند تولید دارد و در چها دهه گذشته برنامه های ترسیم شده شرکت ملی نفت ایران را در زمینه حفاری چاه های نفت و گاز با نیروی متخصص ایرانی تحقق بخشیده و تخصص های فنی این صنعت راهبردی را بومی کرده است.
وی افزود: با اجرایی شدن این تفاهم نامه، این سازمان خدمات مورد نیاز جنبی چاه های نفت و گاز مورد نیاز شرکت عملیات اکتشاف را از شروع عملیات حفاری تا بهره برداری در پروژه های در دست اجرا تأمین می نماید.
 در ادامه مهندس عبدالمهدی مجتهدی مدیر عامل عملیات اکتشاف اظهار کرد: با توجه به توانمندی های تجهیزاتی، نیروی متخصص فنی و تجارب میدانی ملی حفاری در مناطق نفتخیز کشور، بی تردید در یک تعامل مشترک و همکاری مطلوب و نقش ارزشمند این شرکت، پروژه های در دست اجرا طبق برنامه اجرا و در دستور کار قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه