روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۲ شنبه ۲۶ اسفند - شماره 4566

«با من بخوان» ادامه دارد؛

علیرضا قربانی در نوروز ۱۴۰۳ هم کنسرت می‌دهد


  پروژه موسیقایی «با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در ایام نوروز ۱۴۰۳ هم میزبان مخاطبان خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کنسرت، نخستین کنسرت علیرضا قربانی در سال ۱۴۰۳ از ۳ تا ۷ فروردین ماه در دو نوبت ۱۹ و ۲۲:۳۰ به میزبانی تالار اسپیناس تهران برگزار می‌شود.
در این کنسرت‌ها که با مدیریت هنری حسام ناصری برگزار می‌شود، به ترتیب ۱۳ قطعه عروج، پریشانی، پل، زلف سیه، مرا ببخش، بی‌گناه، می‌دانی تو، شوشتری، در زلف تو آویزم، عاشقانه نیست، گفت‌وگو، خیال خوش و روزگار غریب برای مخاطبان اجرا خواهد شد.
بلیت‌فروشی اجراهای نوروزی علیرضا قربانی از ساعت ۱۹ امشب جمعه ۲۵ اسفند ماه در سامانه هنرتیکت در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
علیرضا قربانی همچنین تا ۲۹ اسفند ماه سال‌جاری هر شب در دو سانس در سالن هتل اسپیناس پالاس تهران روی صحنه می‌رود.

یوسف تیموری مجری ویژه‌برنامه تحویل سال
 شبکه سه شد
  جزئیات برنامه تحویل سال شبکه سه سیما با عنوان «سال نو» اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی برنامه، «سال نو» با اجرای حامد سلطانی و یوسف تیموری ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
این ویژه‌برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی در فاصله زمانی ٢۴ اسفند تا زمان سال تحویل ١۴٠٣ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
«سال نو» از ٢۴ الی ٢۶ اسفند بعد از اخبار شبانگاهی تا پاسی از شب و ٢٧ الی ٢٩ اسفند حدود ساعت هشت شب تا پاسی از شب پخش می‌شود.
در این ویژه برنامه خوانندگانی چون گرشا رضایی، سالار عقیلی، امید حاجیلی، علی لهراسبی، سینا حجازی، مصطفی راغب، حسین حقیقی، سینا، درخشنده، فرزاد فرخ، بابک افرا، امیر حقیقت، علی طولابی، سروش فرهمند و روح‌الله چهره افروز حضور دارند.

محمد عسگری مطرح کرد؛
چرا «آسمان غرب» به اکران نوروزی اضافه نشد؟
  محمد عسگری کارگردان فیلم سینمایی «آسمان غرب» عنوان کرد که به دلیل طولانی شدن فرایند کارهای جلوه‌های ویژه رایانه‌ای این فیلم احتمالا از ۲۸ اسفند به چرخه اکران نوروزی اضافه می‌شود.
محمد عسگری کارگردان فیلم سینمایی «آسمان غرب» از فیلم‌های ترکیب اکران نوروزی درباره دلایل تاخیر اکران این فیلم گفت: با توجه به اینکه در نظر داشتیم فیلم را کوتاه کنیم بخشی از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای این فیلم باقی مانده است و ما در تلاشیم تا روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه به چرخه اکران اضافه شود.
وی افزود: به هر حال باید فیلم برای اکران آماده شود. برخی کارهای هنری زمان‌بر است کارهای جلوه‌های ویژه رایانه‌ای باید در پروسه‌ای شکل بگیرد و به نظرم تا دوشنبه تمام و اکران می‌شود.
عسگری مطرح کرد: هر فیلمی مخاطب خاص خود را دارد. «آسمان غرب» یک فیلم اکشن است که حرف‌هایی برای گفتن دارد. درست است که در این سال‌ها غالب مخاطبان را به گونه‌ای تربیت کرده‌اند که میل‌شان به سمت فیلم‌های کمدی است اما فیلم‌های اکشن در سینمای دنیا هم از مخاطبان زیادی برخوردار است و امیدوارم این فیلم را هم مردم ببینند و بپسندند.
فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.
این فیلم روایتی از دلاورمردی‌های خلبان علی‌اکبر شیرودی، سروان سوپرکبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه جنگ در غرب کشور را به تصویر می‌کشد.
«آسمان غرب» محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، آرمین رحیمیان و... در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.

انتشار سریالی
 با بازی پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین
  پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین با سریال ۹ قسمتی «در انتهای شب» به شبکه نمایش خانگی می‌آیند.
به گزارش روابط عمومی پروژه، سریال «در انتهای شب» ساخته آیدا پناهنده به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.
محمد یمینی تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد که در ۹ قسمت ساخته شده و در سال ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود.
پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین نقش‌های اصلی «در انتهای شب» را بازی می‌کنند و دیگر بازیگران متعاقبا اعلام می‌شوند.
آیدا پناهنده و ارسلان امیری نویسندگان فیلمنامه «در انتهای شب» هستند.
سریال ۹ قسمتی «در انتهای شب» اولین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی است. او پیش از این فیلم‌های «ناهید»، «اسرافیل»، «تی تی» و... را کارگردانی کرده است.
عوامل «در انتهای شب» عبارتند از کارگردان: آیدا پناهنده،   تهیه‌کننده: محمد یمینی، نویسندگان: آیدا پناهنده-ارسلان امیری، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: عماد خدابخش، موسیقی: رامین کوشا، مدیر طراحی صحنه: محسن شاه‌ابراهیمی، مدیر تولید: پیمان حمیدی، طراح جلوه‌های بصری: فرید ناظرفصیحی، سرپرست گروه کارگردانی: روزبه سجادی حسینی، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، طراح صحنه: مریم ناظم، طراح لباس: نازنین توسلی، طراح گریم: عباس عباسی، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، جانشین تولید: مهدی عباسی‌پور، دستیار اول کارگردان: حمید شوریده، برنامه‌ریز: ساناز قراملکی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: امید صالحی، مشاور گرافیک: محمدحسین هوشمندی، طراح لوگو: سمیرا امیری.

همکاری دیگر با لانتیموس؛
برنده اسکار امسال با «انواع مهربانی» می‌آید
  تاریخ اکران فیلم بعدی یورگوس لانتیموس که یک بار دیگر با بازی اما استون ساخته شده است، اعلام شد.
به گزارش ورایتی، «انواع مهربانی» نام فیلم بعدی یورگوس لانتیموس کارگردان است که بار دیگر با بازی اما استون ساخته شده و گفته شده است که تابستان پیش رو راهی سینماها می‌شود.
سرچ لایت، استودیوی مستقلی که فیلم را توزیع می‌کند، تاریخ اکران این فیلم را ۲۱ ژوئن (یکم تیر) اعلام کرد.
گرچه از داستان فیلم اطلاعی در دست نیست اما گفته شده در آن استون با ویلم دفو و مارگارت کوالی از بازیگران «بیچاره‌ها» و همچنین جو آلوین بازیگر «محبوب» دوباره جلوی دوربین رفته است. جسی پلمونز، هونگ چاو، هانتر شفر و مامودو آتی دیگر بازیگران این فیلم هستند.
لانتیموس فیلم‌نامه «انواع مهربانی» را با همکاری افتیمیس فیلیپو نوشته است. این دو پیش از این تریلرهای تاریک و کمدی‌های پوچ‌گرایانه «خرچنگ»، «کشتن گوزن مقدس» و «دندان سگ» را نوشته بودند.
«انواع مهربانی» پنجمین همکاری بین استون و لانتیموس است و جدیدترین فیلم‌شان «بیچاره‌ها»، یک کمدی فانتزی به سبک فرانکشتاین، دومین اسکار بهترین بازیگر زن را برای استون به ارمغان آورد. «بیچاره‌ها» در مجموع برنده ۴ جایزه اسکار از جمله تولید و طراحی صحنه و لباس شد. در این فیلم استون در نقش زنی بازی کرده که خودکشی می‌کند و با مغز نوزاد متولد نشده‌اش به زندگی بازگردانده می‌شود. «بیچاره‌ها» اکنون در حال اکران در سینماهای جهان است و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرده است.
استون و لانتیموس همچنین در دیگر فیلم برنده اسکار یعنی «سوگلی» در سال ۲۰۱۸ و نیز فیلم کوتاه صامت «بلیت» با هم همکاری کردند. ششمین فیلم مشترک آنها، بازسازی یک کمدی فانتزی از کره جنوبی با عنوان «نجات سیاره سبز» است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه