روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۳ اسفند - شماره 4565

در آخرین جلسه حضوری شورای اداری استان در سال جاری

تجلیل از معاونین و مسئولین ستادی و رؤسای واحدهای ثبتی استان کرمانشاه صورت گرفت


  مدیرکل ثبت اسنادواملاک استان کرمانشاه: عملکرد اکثر واحدهای ثبتی استان کرمانشاه در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ مطلوب بوده است
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه:هشتمین جلسه هفتگی قرارگاه جهادی حدنگاری اراضی کشاورزی استان امروز ( بیستم اسفندماه)  در حالی برگزار شد که کلیه رؤسای واحدهای ثبتی پیش از حلول ماه مبارک رمضان و به منظور ارائه گزارش عملکرد سالانه و نیز جمع بندی اقدامات در محل سالن جلسات اداره کل حاضر شدند.
دکتر حسن پور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه  ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه از زحمات مجموعه معاونین ، مسئولین و کارکنان ستادی و بالاخص رؤسا و معاونین  و همکاران شاغل در حوزه های مختلف واحدهای ثبتی در سال جاری تقدیر و گفت: بی شک سرمایه اصلی ما وجود همکاران محترمی هستند که با وجود همه کمبودها، خالصانه شبانه روزی جهاد می‌کنند و در دوران تحول و تعالی سازمان ثبت اسنادواملاک نقش بسزایی دارند  و بر ما واجب است که قدردان زحمات آنان باشیم.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش آماری در شش ماهه اخیر به لطف خدای متعال و زحمات همکاران، عملکرد ثبت اسنادواملاک استان مطلوب و قابل قبول بوده و از حیث بسیاری از شاخص ها رشد چشگمیری داشته ایم.
وی یادآور شد: امیدواریم در سال آینده با تلاش و همدلی خوبی که بین همکاران حاکم شده است در راستای تحقق اهداف عالی سازمان در همه شاخص ها عملکرد بهتری داشته و در خدمت رسانی به مردم استان پیشرو باشیم.
دکتر حسن پور در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز افزود: کارها را طوری برنامه ریزی کنیم که در چند روز باقیمانده تا پایان سال به نقطه مطلوبی در همه حوزه ها به ویژه صدور اسناد مالکیت حدنگاری اراضی کشاورزی برسیم  و در ایام ابتدایی سال نو تازه نفس و با انرژی مضاعف کارها را شروع و رسیدگی به پرونده ها به نحوی مدیریت شود که در ادامه سال طبق روال مطلوب کارها انجام شود.
پیش از سخنان مدیر کل ثبت اسنادواملاک استان کرمانشاه معاون امور املاک و کاداستر ثبت استان طی گزارشی مصور به اعلام آمار عملکرد واحدهای پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش  همه همکاران و علیرغم عقب افتادگی های  بسیار در صدور اسناد مالکیت حدنگاری اراضی کشاورزی در استان و سختی و دشواری کار، درصد رشد و پیشرفت  عملکرد ثبت  استان در سطح کشور به نقطه قابل قبولی رسیده است.
در ادامه هریک از معاونین و مسئولین ستادی و شهرستانی نکات مهم مرتبط با حوزه تحت سرپرستی خود را با هدف ایجاد وحدت رویه و پیشبرد صحیح امور یاد آورشدند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه