روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ بهمن - شماره 4546

عضو هیأت مدیره بیمه ایران مطرح کرد؛

تحقق تحول آفرینی در حوزه عملیات بیمه گری با توسعه شایستگی های منابع انسانی


  عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته جبران خدمات کارکنان و تطبیق مقررات بیمه ایران گفت: تحول آفرینی در حوزه عملیات بیمه گری با توسعه شایستگی های منابع انسانی تحقق می یابد.
به گزارش کائنات، علیرضا مقدسی ضمن تبیین فعالیت ها و عملکرد کمیته جبران خدمات کارکنان و تطبیق مقررات شرکت سهامی بیمه ایران افزود: رویکرد و  سیاست های اتخاذ شده در هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران بنگاه داری است و به عنوان تنها بازوی دولت در عرصه عملیات بیمه گری، نقش آفرینی می کند.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد تعادل و انتقال احساس امنیت و آرامش به جامعه در مسیر اصلاح ساختار ها و ساماندهی امور خرد و کلان بویژه در توسعه شایستگی های سرمایه انسانی بنا نهاده شده که این مهم در دستور کار مدیران ارشد شرکت قرار گرفته است.
عضو هیات مدیره بیمه ایران در ادامه تصریح کرد: مطابق با آیین نامه شماره 93 شورای عالی بیمه و جاری سازی الگو های حاکمیت شرکتی، ضمن تقویت و بازنگری در شیوه های عملیاتی و نقش آفرینی کمیته های مرتبط با آن، جلسات تخصصی کمیته جبران خدمات کارکنان و تطبیق مقررات با رویکرد شناسایی راهکار های اصلاحی برگزار شده است.
مقدسی، تقویت مولفه های انگیزشی کارکنان و حفظ و ارتقاء نشاط حرفه ای، تدوین سیاست های مرتبط با ارتقاء شغلی کارکنان، انتقال الگوهای موثر در برنامه های جبران خدمات کارکنان با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و مقررات جاری را از دیگر موارد مطرح و پیشنهادی به هیات مدیره شرکت عنوان کرد.
وی با بیان اینکه پیشنهادات کارشناسی شده در حوزه منابع انسانی با رویکرد اصلاح فرآیند ها و اجرای الگو های موثر در جبران خدمات کارکنان و منابع انسانی شاغل، بازنشستگان و مستمری بگیران شرکت در اولویت و برنامه های کمیته قرار دارد، یادآورشد : تا کنون موضوعات و محور های مهمی در جلسات تخصصی کمیته مطرح شده و مواردی هم به دلیل اهمیت موضوع و مهیا بودن بستر اجرایی آن با هماهنگی و پیگیری هیأت مدیره پیاده سازی گردیده است.
مقدسی با اشاره به نقش مشاوره ای کمیته ها به هیأت مدیره مطابق با رسالت تعریف شده در آیین نامه حاکمیت شرکتی گفت: در اولین گام با بهره گیری از ظرفیت های کارشناسی در حوزه سرمایه انسانی، تدوین سند راهبردی منابع انسانی شرکت در دستور کار قرار گرفت و مطالعات تخصصی در این بخش انجام شده که امید است با تلاش برنامه ریزی شده به اهداف مورد نظر شرکت در اعتلای بهره وری دست یابیم

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه