روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۱۴ بهمن - شماره 4540

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور؛

آموزش کارکنان نقش بسزایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره وری سازمان دارد


 سید جمال رحمانی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی روسای ادارات پذیرش که با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران، اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران و روسای ادارات پذیرش استانهای سمنان، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد، ضمن استماع نقطه نظرات اعضای جلسه، انتظارات و سیاستهای راهبردی سازمان در حوزه اداره پذیرش را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر تنظیم و ارائه گزارش مددکاری استاندارد، گفت: کارشناسان اداره پذیرش باید از نفوذ بالای کلام، توانمندی و انگیزه لازم برخوردار باشند تا با رصد و ارجاع درخواستهای مراجعین در جهت توانمند سازی گروه هدف بهزیستی تلاش و اقدام کنند .
وی تکریم ارباب رجوع ، پاسخگویی کامل به جامعه هدف و رضایت مندی مددجویان را مهم دانست و افزود: ادارات پذیرش بعنوان ورودی چرخه فعالیت های سازمان، با شناخت درست از شرح وظایف دیگر حوزه های تخصصی، می توانند ارجاع و نتیجه مندی مناسب را به دنبال داشته باشند. این مسوول بر آموزش و بالا بردن سواد سازمانی کارکنان تأکید و تصریح کرد: به روزرسانی سواد کارکنان ادارات پذیرش بهزیستی در سراسر کشور نقش بسزایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره وری آنان و به تبع آن درفزونی عملکرد بهینه سازمان دارد. رحمانی، فعالیت و خدمت در ادارات پذیرش را نیازمند شکیبایی و تدبیر کارکنان دانست و اذعان داشت: ارتباط مردمی از اهمیت ویژه ای در سازمان بهزیستی برخوردار است و عملکرد کارکنان باید به گونه‌ای باشد که جامعه هدف را به پیگیری و حصول نتیجه درخواست‌هایشان امیدوار سازد.
رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به لزوم ظرفیت سازی مردمی در قالب گروههای جهادی اشاره کرد و گفت: استفاده از توان مردمی و بهره گیری از تجارب، اندوخته‌های فکری و عملی نیروهای گروه جهادی بهزیستی مازندران که پنجشنبه هر هفته در سطح استان برگزار می شود باید به ادارت کل بهزیستی سراسر کشور انتقال یابد تا روحیه جهادی ترویج شود و از این راه، گام های موثری برای خدمت در تمام زمینه های درمان، مسکن و معیشت و ... گروه هدف برداریم.

تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر
پس از وقفه 8 ساله، احیا می شود
 در جلسه ای که با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه سورای و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، بر احیای تور بین المللی دوچرخه سورای خزر تاکید گردید
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، نشست برنامه ریزی راه اندازی مجدد تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در سرخ رود برگزار شد.
در این نشست که در دفتر شورای اسلامی شهر سرخ رود برگزار شد، پیرامون افزایش همکاری های فدراسیون دوچرخه سواری و ورزش و جوانان مازندران توافقاتی حاصل گردید.
یکی از موضوعات مهمی که در این نشست مورد توافق و تصمیم گیری قرار گرفت، احیای دوباره تور دوچرخه سواری بین المللی خزر پس از وقفه ۸ ساله بود. در این جلسه مقرر شد تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در مازندران با حضور تیم های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان برگزار شود. برپایه تصمیم گیری مسئولان حاضر، این تور در سه مرحله و در اواخر اردیبهشت ماه و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا قزاقستان برگزار خواهد شد. گفتنی است؛ یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان ، صابر اکبرزاده رئیس هیأت دوچرخه سواری مازندران و رحیمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد نیز در این نشست حضور داشتند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه