روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۱۴ بهمن - شماره 4540

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

ارزیابی و خودارزیابی موجب بهبود عملكرد سازمان و كاركنان می‌شود


 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: یکی از اهداف ارزیابی بهره‌مندی از تجربیات همکاران در شرکت‌های دیگر بوده و به لحاظ فردی و سازمانی در روند بهبود کارایی مهم است.
آیین افتتاحیه نظارت عالیه فرایندهای بهره‌برداری و مهندسی توزیع با حضور ارزیابان شرکت توانیر و مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع نیروی برق تبریز در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد.
طی این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه برق تبریز با وجود وسعت کم منطقه تحت پوشش، بیش از یک میلیون مشترک و بار مصرفی بسیار متراکم دارد، اظهار کرد: ۹۰ درصد مشترکین تحت پوشش شرکت را با ۳۴ درصد مصرف انرژی مشترکین مسکونی و تجاری تشکیل می‌دهند.
عباس حسامی افزود: حدود ۱۱ هزار مشترک با ۳۴ درصد مصرف بار را مشترکین صنعتی تشکیل می‌دهند که بیش از ۹۰ درصد آن صنایع بخش خصوصی هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ادامه با اشاره به فرایند ارزیابی و اهمیت آن در بهبود عملکرد، ادامه داد: یکی از اهداف ارزیابی بهره‌مندی از تجربیات همکاران در شرکت‌های دیگر بوده و به لحاظ فردی و سازمانی در روند بهبود کارایی مهم است.
وی خاطرنشان کرد: آنچه در کنار ارزیابی‌های دوره‌ای شرکت‌ها توسط ارزیابان شرکت توانیر اهمیت دارد، موضوع خودارزیابی است، اینکه هر شرکت عملکرد خود را به‌صورت روزانه یا ماهانه ارزیابی کند. حسامی اضافه کرد: خودارزیابی موجب بالارفتن اعتمادبه‌نفس کارکنان، بهبود ارتباطات بین سطوح سازمانی و ایجاد احساس آزادی در همکاران در مسئولیت‌ها می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین خود ارزیابی‌ها باعث می‌شود تا در راستای تحقق اهداف سازمانی و انسانی حرکت کنیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه