شهرستان
رئیس واحد آموزش شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری بیش از ۳۳ هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت کارکنان در زمینه های مختلف خبر داد و گفت: این آموزش ها در حوزه های بهبود مدیریت، عمومی، فرهنگی و شغلی بوده که نقش مهمی در تحقق اهداف سازمان داشته است. به گزارش روابط عمومی؛ حسین قمری به اصول مهم یک آموزش اثر بخش اشاره کرد و گفت: آموزش یک فرایند مداوم بوده و این فرایند نیاز است بصورت مستمر منطبق با و ماموریت و اهداف سازمان و الزامات مندرج در استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ نسخه ۲۰۱۹ سازگاری داشته باشد. وی به چالش های پیش روی آموزش در شرکت اشاره و اظهار داشت: نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی، دوری ایلام از مرکز و نبود زیرساخت های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین از مشکلات برگزاری موثر دوره های آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری است. وی ادامه داد:در راستای تفاهم نامه عقد شده شرکت ملی گاز با سازمان فنی حرفه ای این شرکت میزبانی دو کارگروه تخصصی از مجموع ۱۷ کارگروه را با عنوان “ کارگاه مرکزی “ و “ برنامه ریزی تعمیرات “ عهده دار گردیده و تا کنون و در قالب نشست های بعمل آمده با نمایندگانی از سایرشرکتهای پالایشی از پیشرفت ۵۰ درصدی در تدوین استاندارد ارزیابی مشاغل نیروهای پیمانکاری برخوردار بوده و تا پایان سال محقق می شود. رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی و اجرای موفق بیش از ۷ هزارو ۳۵۰ نفر ساعت آموزش برای خانواده های کارکنان تا پایان دی ماه سال جاری در حوزه دوره ها و کارگاه های آموزشی نظیراستعدادیابی کودک و نوجوان،افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس، فن بیان و سخنوری، مهارت نه گفتن،زبان انگلیسی و غیره خبر داد. قمری تاکید کرد: در حال حاضر آموزش پودمانی مدیران میانی در دست اجرا بوده و این پودمان آموزشی برای ۳۶ نفر از مدیران میانی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و تشویق و ترغیب نیروهای تحت اختیارمدیران به کارگروهی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات و تعاملات بین فردی و درون واحدی می باشد که در نوع خود در سطح صنعت نفت و گاز یک نوع مزیت رقابتی برای شرکت محسوب می شود.